Lidl bleier

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Er så fornøyd med lidl bleiene.. De lekker ikke og ikke lukter det tiss av dem når hun har tisset i dem Så ut med pampers og libro og inn med lidl bleiene[:)] Pluss at de er billige og at det 65 stk i pakka.. De koster kun 26 kr[:)]

Vi oxo bruker Lidl sine bleier...[:)] Kjempefornøyd med dem..[:)]

Hvor kjøperman disse bleiene??

Vi har ingen lidel butikk vi.........[:@][:(]

Jeg bruker også Lidl bleier på jenta mi nå. Fikk en pakke av svigermor med 4-9 kg, og de er veldig bra! Så jeg kommer nok til å fortsette med disse bleiene. De er jo mye billigere!! [:)][:)]

Hmmm, ja da vet jeg at jeg må dit å kjøpe bleier neste gang. Er de bra, så er det jo ikke noe å lure på.....[:)]

er så enig så enig!!!
Nå har jeg testa ut Libero, Pampers og Lidl sine bleier å må si at lidl sine er en klaaar vinner her i huset.
Libero:liker passformen, men hun føles alltid fuktig ut på klærne etter å ha tisset i bleien.
         åsså blir hun våt utenfor bleien om natten med Liberobleie.

Pampers: liker passformen, men den holder ikke tett om natten. Hun blir våt på siden utenfor bleien.

Lidl: rett å slett kjempe bra!!!! tørr er hun dag og natt! lukter ikke tisselukt! og ikke minst BILLIG!!!!!

kansje det er verdt å prøve lidl bleiene da:)

Lidl bleiene er geniale.Litt store enda da, men jeg bruker alltid di om natta for di er di enenste som holder tett da..[:D][:D]

Mulig jeg er treig aza..[8|] Men vet dere ha jeg oppdaga igår..?[;)] 
At på Lidl bleiene så er d en gul stripe på bleia, og når bleia er våt,så blir den stripa blå..[;)][:D]

ORIGINAL: Ju9ta

At på Lidl bleiene så er d en gul stripe på bleia, og når bleia er våt,så blir den stripa blå..[;)][:D]

He..he er det derfor den gule stipa er der.... Da må jeg sjekke om den blir blå! [:)][:)]

ORIGINAL: Ju9ta

Sååå genialt!! [:D]

stilig! det visste jeg ikke !! Vi bruker også Lidl bleiene.. helt geniale [:D]

Back
Topp