Libresse eller always??

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Hvilket nattbind er best til etter fødsel??

Stod i butikken og skulle kjøpe, men så ikke noe forskjell på dem egentlig...er det det???

Kanskje bare smak og behag? [8|]

Dette lurer jeg også på.  Har ikke brukt bind på mange mange år [:-] , så aner ikke hva som er best.

Uff, gruer meg faktisk til å gå med bind, kan ikke fordra det!

Jeg sverger til always[:D][8D]
Likte ikke libresse i det hele tatt. MEst fordi jeg følte de var så alltfor store og rare i formen.
Men kommer nok veeeldig ann på personen her

Gruer meg og.. Kan ikke huske sist gang jeg gikk med bind.. Har måtte gå til innkjøp av truser som dette bindet liksom skal passe til og for det fantes ikke i undertøysskuffen min.. [:'(]

HATER å gå i truser, men jeg har kjøpt inn begge variantene jeg så får vi se hva som er best...

Jeg sverger som regel til Always når jeg vanlig mensen, men da jeg så hvor store de var Libress
sine tenkte jeg de var mere egnet for renselse blødninger. De er lengere og bredere og kansje passer
bedre til dette formålet [8D]
Kjøp en pakke av hver da veit du, så ser du hva du blir mest fornøyd med [:)]

Always er det som funker for meg! liker ikke libresse, harde og ekle bind ;-)))

Her går d i Libresse..
Always syns jeg bare er plastikk, og d blir så klamt mellom beina..[:'(]

Her er Libresse favoritten. Synes always fort blir litt klamme og ekle.

Er mange år siden jeg brukte bind sist, så jeg kjøpte always... I tillegg fikk jeg en pakke Libresse i Rimi-pakken, så da har jeg begge delene. Var uansett forberedt å bytte hvis det ikke funka... Vi får se hva som passer best[:)] Dette blir uansett en prøvelse for meg, for jeg avskyr på det sterkeste å gå med bind[:'(]

Jeg liker Libresse best, de føles ikke så klamme. Always er så plastikkaktige og tette. Vil forresten anbefale tykke bind, de er mykere og mer behagelige når man er sår og hoven.

Her bruker jeg libresse sine. Synes de er mykere og mer behagelig. Always er sånn plastikk på, så synes de blir fort klamme og ekkelt å gå med...

Da har jeg kjøpt inn en av hver....og en pakke med SEBA!!
Det var faktisk nesten flaut [8D] 

Men tenkte om vannet skulle gå så var det best med tykke bind til jeg kommer meg til sykehuset....GRUER meg til å bruke bind!!! Det er så...ÆSJ...husker at jeg følte meg så skitten og at det lukta da jeg var yngre....[:D][:'(]

Jeg har kjøpt inn libresse [:)]
Men jeg har egentlig aldri prøvd noe annet, så vet ikke mye om de andre sortene...
Var libresse jeg brukte den gang jeg fikk menstruasjon, mye har jo sikkert forandret seg siden den tid også[;)]

Gruuer meg også kjempemasse til å bruke bind, usj[:'(], håper renselsen går over fort! [:)]

brukte libress..de har blitt bedre enn de var før..always syns jeg lukter så fort rart..å blir så klamt[:)]

ORIGINAL: Ju9ta

Her går d i Libresse..
Always syns jeg bare er plastikk, og d blir så klamt mellom beina..[:'(]

enig!!

Back
Topp