Liberopakken

Jeg har ikke fått, men kanskje man får den når man begynner på 3.trimester? [:D]

Er jo sånn med gratis bleiebøtte og den apotekpakken..

LIbero pakken.. hmm.. den har jeg heller ikke fått nei.. kommer den rundt 3trimester?. der er jeg jo no[:D]

Hm.. Følger det me bleie bøtte i den?. apotekpakken - det var den vi måtte hente på apotek1?[8|]

Fått den...men ble ikke så imponert[:-]

ORIGINAL: havet

LIbero pakken.. hmm.. den har jeg heller ikke fått nei.. kommer den rundt 3trimester?. der er jeg jo no[:D]

Hm.. Følger det me bleie bøtte i den?. apotekpakken - det var den vi måtte hente på apotek1?[8|]

Tror ikke det er bleiebøtte der, men på reflex sine hjemmesider får du gratis, hvis du registrerer deg på nettsidene dems og har med bekreftelse inn på butikken[:)]

www.gjerrigknarken.com [:D][:D]

Hm nå ble jeg usikker... Har jeg fått den? Troooor ikke det?

Apotek 1-pakken har jeg hentet da, var skjønn den :) også har vi fått fra go'boken. Hmmm men husker ikke mer :p

Barnas hus deler også ut bleiebøtter :)

Æsj, jeg får ikke rimipakken eller liberopakken, siden jeg fikk de med førstemann[&:]

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Melliott

Hm nå ble jeg usikker... Har jeg fått den? Troooor ikke det?

Apotek 1-pakken har jeg hentet da, var skjønn den :) også har vi fått fra go'boken. Hmmm men husker ikke mer :p

Barnas hus deler også ut bleiebøtter :)

ka du fikk i apotek1 pakken?

Kom på nå at vi ikke har fått liberopakken, det var den fra BAM jeg tenkte på! [:)]

Husker ikke heeeelt hva jeg fikk i apotek 1-pakken, men det var ihvertfall 12 nyfødtbleier, litt vareprøver, en liten mappe til å ha et eller annet i jeg ikke skjønner hva er (den er nemlig helt flat og ikke pass til noe oppi, haha, men den føler visst med lactasyd-prøven), et nr av foreldre og barn (tror jeg det var), en håndkrem, en sjampoo, en body (fra lindex, sååå fin og i samme størrelse og serie som det første babysettet vi fikk fra bestemor og bestefar!).. Hmmm, husker ikke mer i farta, men var veldig mye fint ihvertfall! [:)]

Back
Topp