• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Liberoklubb?

Latterfrosken

Forumet er livet
Mange som har meldt seg inn der? Meldte meg inn nå jeg. Var hos en venninne i stad som hadde fått en hel pakke med bleier, og masse såper, oljer smekker, flasker osv i velkomstpakke. Bare lurer. Klem

Bare gå inn på www.libero.no og der melder du deg inn.

Veninna mi meldte seg inn, men så mistet hun, og glemte å si fra, og rundt da hun skulle hatt termin dumpet det ned bleier og sånn i postkassa...Det var ikke så hyggeli tror jeg, men kommer til å melde meg inn jeg, når jeg en gang blir gravid, men kommer til å vente en stund uti svangerskapet!

Jeg skal melde meg inn hadde jeg tenkt, men jeg tror også jeg venter til etter jul[:)]

Jeg meldte meg inn par mnd før termin og fikk fin velkomst pakke i posten og får fortsatt bleier og div andre ting.

Jeg meldte meg inn nå, og de sa det kom til å ta ca en mnd før man mottar noe i posten. Og da begynner det jo å nærme seg.

jeg meldte meg inn i liberoklubben for 4mnd, enda ikke fått velkomstpakken[&:]

Har tatt veldig langt tid her også...[&:] men det kjem vel snart noko satser eg på! [:D]

ho veninna mi meldte seg inn ganske tidli uke 7-8 eller noe, men fikk ikke pakken før rundt termin!

meldte meg inn der jeg også men fikk aldri no pakke med bleier og sånn jeg...fkk bare et blad og en vareprøve...dårlig gjort syns jeg...

Jeg meldte meg inn da jeg ventet mine barn, syns det var veldig ok at du får pøver på bleier osv...[:)]
Og når du svarer på spøreskjemaene så får du alltid en eller annen ting til ungen..[:)]

Jeg har meldt meg inn. Har fått en pakke med et par bleieprøver så langt.
Melder meg på alt som er gratis jeg, veldig grei måte å teste litt forskjellige produkter på. [:)]

er med der jeg ja... morsom klubb, får masse gøy i posten [:)]

Jeg er også medlem! [:)]

Back
Topp