"Libero wet wipes" tilbakekalles av produsent!

Kjente det er helt greit å bruke minst mulig våtservietter:)
 
Bruker ikke libero sine, men kjenner jeg ble glad for at de sender ut mailer om det så det når ut til flest mulig
 
Men dette gjelder bare touch?
 
De har jo vi brukt og ikke fått dette med meg før nå. Har også to pakker liggende. Jeg fikk ikke Mail, litt skremt er jeg jo siden jeg ikke vet hva slags bakterie det dreier seg om.
 
De har jo vi brukt og ikke fått dette med meg før nå. Har også to pakker liggende. Jeg fikk ikke Mail, litt skremt er jeg jo siden jeg ikke vet hva slags bakterie det dreier seg om.
Våtserviettene Libero Touch Wet Wipes ble tilbakekalt den 20 februar som en forholdsregel på grunn av oppdagelse av forhøyede bakterienivåer. Produktet har nå blitt testet og analysert og testresultatene viser at risikoen for negative helseeffekter er lav. Bakteriene som ble oppdaget ved kontroll er Staphyllococcus pasteuri og Bulkholderia tropica, som finnes rundt oss i dagliglivet og på oss selv.
  • Staphyllococcus Pasteuri finnes for eksempel normalt på huden.
  • Burkholderia Tropica finnes i vannsystemer, dusjslanger, vannlåser, rør og lignende.
Hvis du fortsatt har Libero Touch Wet Wipes hjemme;

Send en e-post til libero.forbruker.kontakt@essity.com, med navn, adresse, telefonnummer og antall pakker med Libero Touch Wet Wipes du har hjemme.

Du vil da få tilsendt en svarkonvolutt fra oss som du kan bruke til å sende tilbake produktet. Vi kompenserer dine Libero Touch Wet Wipes, med nye Libero Wet Wipes.

Ved eventuelle spørsmål kan du kontakte vår forbrukerkontakt via libero.forbruker.kontakt@essity.com

Tilbakekallelsen gjelder KUN Libero Touch Wet Wipes. Øvrige Libero-produkter er ikke berørt, hverken Libero Wet Wipes, bleier eller andre babypleieprodukter.
 
Back
Topp