Libero vs. Pampers

Pingis

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junibarna 2019
Hva vil dere anbefale av libero og pampers til de nyfødte? Noen erfaringer? :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Libero er litt stivere enn pampers, men til gjengjeld er de ikke dynka i lotion. Smak og behag tror jeg... Noen barn tisser igjennom Libero , mens andre barn tisser igjennom pampers...

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler det kommer veldig an på ungen. Vi brukte libero i starten, nå bruker vi Pampers:)

Jeg husker at de brukte pampers på sykehuset. Syns pampers er mykere enn libero, men at libero var mindre og derfor satt litt bedre på når hun var nyfødt. Vi har brukt de litt om hverandre ettersom hva som passet best i de forskjellige periodene. Når hun ble litt større begynte vi med rema1000 bleiene og syns de er absolutt best av alle:) sitter bra, myke, lukter ikke, henger ikke når de har tisset, og er selvfølgelig nesten en tredjedel av prisen.
Vi kommer til å prøve både libero og pampers i starten nå:)

Likte Libero best i begynnelsen. Opplevde at Pampers "satt fast" i rompa i de minste str. Nå bruker vi kun Rema 1000-bleier til 2-åringen, og Pampers hvis Rema er tomme for sine egne.

Vi har brukt libero hele veien, smak og behag :)

Jeg sverger til Libero , perfekt til storebror og blir nok bra til lillebror å :)

Vi bytta hele tiden mellom libero og pampers så jeg kommer til å kjøpe begge tror jeg. Denne gangen blir det jo en med tut så det er jo ikke sikkert det vi erfarte med jenta blir likt i det hele tatt.

Synes libero er best :)
Fikk pampers på sykehuset og ble mye lekarsje. men så byttet vi til libero og har ikke hatt lekasjer siden :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Hvor lenge brukes de minste bleiene da? Å hvor lenge, hvor mye? Helt blank på dette :P

Hvor lenge brukes de minste bleiene da? Å hvor lenge, hvor mye? Helt blank på dette :P

Dette er vel veldig avhengig av hvor smal/rund, tung/lett osv babyen er, og hvor fort de vokser. Veldig individuelt. Må nok bare prøve deg fram:)

Rema 1000 sine bleier er knallgode, kommer til å bruke de med en gang lillemann er stor nok til det :)
Billige er de også, greit å spare penger der man kan, så kan man heller bruke pengene på noe som ikke skal i søpla :-)

Rema 1000 sine bleier er knallgode, kommer til å bruke de med en gang lillemann er stor nok til det :)
Billige er de også, greit å spare penger der man kan, så kan man heller bruke pengene på noe som ikke skal i søpla :-)
Enig der! Kommer til å bruke de jeg også :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg brukte Libero til begge i starten, men gikk over til Pampers etterhvert. Eldstemann var liten/tynn og tisset ofte gjennom Libero, mens Pampers holdt tett. På minstemann fungerte begge typer like bra. Han var litt rundere ;)

Back
Topp