Libero vs pampers

lillemy06

Forelsket i forumet
Hvilken bleie bruker dere?
Jeg har brukt pampers. Men så var jeg å handla på Kiwi og der hadde de bare libero. Så kjøpte en pakke.
Jeg syns de var så harde og stive. De former seg ikke så godt som pampers sine.

Jeg har aldri tenkt over det med større bleier. Men babyene er jo så små og krøller beina sånn så syns det var litt ubehagelig å få de på.

Vi bruker libero. Syns pampers sine bleier lukter veldig mye.....da ble jeg skeptisk!!!!! Så her i huset går det i libero :)

Vi bruker libero. Mest fordi det var det første vi kjøpte inn (ganske tilfeldig) og har vært fornøyde med det. Men jeg har aldri prøvd pampers da..

Bruker libero vi også, synes pampers lukter grusomt (erfaringer ifra storebror).

Jeg syns de var så harde og stive. De former seg ikke så godt som pampers sine.

Vi fylte opp lageret med libero før babyen kom, men så prøvde vi tilfeldigvis pampers for en uke siden - og jeg er helt enig med deg! Nå bruker vi libero på må få, har handlet flere pakker pampers på Rema som vi ser frem til å bruke :-) Kiwi er vår nærmeste butikk, kjipt at de ikke har pampers.

Det med lukt har ikke jeg eller samboeren lagt merke til!

like fornøyd med både libero og pampers, men velger pampers siden de er billigst :-) Storebror på 14 måneder bruker rema 1000 bleier, og det skal lillebror også når han blir litt større :-)

Vi bruker pampers til lille gutt, prøvde libero til å begynne med men fasongen er feil til han så det ble en del lekkasje med libero.

Vi bruker pampers til lille gutt, prøvde libero til å begynne med men fasongen er feil til han så det ble en del lekkasje med libero.
Sliter og voldsomt me lekasjer med libero :/ Men likte heller ikkje pampers for de smuldra sånn opp åsså ble d lekasje med nr 2 å då suns eg d e bedre med tiss enn bæsj :P

Jeg kjøpte ikke bleiepakke før vi hadde brukt opp prøvepakkene i apotekpakkene/rimipakken for å vite hva som funket for oss. Elida fikk bleieutslett av Pampers, så etter det har vi bare kjøpt Libero :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

like fornøyd med både libero og pampers, men velger pampers siden de er billigst :-) Storebror på 14 måneder bruker rema 1000 bleier, og det skal lillebror også når han blir litt større :-)
Du får libero str 1 og 2 for 10kr på Coop prix (kanskje alle Coop-butikker?) om du er Coop-medlem!

Han fikk kun libero på sykehuset førstexuka og hadde masse utslett, prøvde pampers sine og de blir ikke så tette på ham :) litt større lekasjefare, men heller det enn en sår stump hele tiden.

Det med lukt har ikke jeg merket noe til. Kanskje det varierer fra baby til baby?

Vi hadde Libero på sykehuset, men har bare brukt Pampers etter vi kom hjem. Dem sitter mye bedre på han og jeg har også hørt at Pampers egner seg bedre til gutter. Hvorfor vet jeg ikke, men det stemmer for oss :-)

Back
Topp