Libero velkomst gave.

KineHelene

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Fikk Libero sin såkalte velkomst gave i posten i går, er ikke akk til å skryte av, en bleie, 2 ulike truse innlegg og en knøtt liten ranglesak til å henge på bilstol eller noe. Må si jeg faktisk er litt skuffa.

Før så var de pakkene stappfull av ting, fikk i 2012, masse forskjellige ting, en body, noe smokker, til å med flaske tror jeg :o

men nå får man ingenting nei.. alt blir mindre med åra :arghh::bored:

Ja det er typisk, men er litt dårlig når de fremstiller det så bra åå appen dems også får man bare tull.

Hentet ut sånn babyboks fra rema, kiwi og apotek1 sist og synes den fra apoteket var veldig bra! Der var det masse oppi:-) kiwi og rema sine var ikke så værst de heller, inneholdt vel bleier, ammeinnlegg, våt- og tørrservietter, smukk, skje og noen smokker:-)

Hentet ut sånn babyboks fra rema, kiwi og apotek1 sist og synes den fra apoteket var veldig bra! Der var det masse oppi:) kiwi og rema sine var ikke så værst de heller, inneholdt vel bleier, ammeinnlegg, våt- og tørrservietter, smukk, skje og noen smokker:)

Men lest at man ikke får hente disse ut før man er rett før fødsel?

Hentet ut sånn babyboks fra rema, kiwi og apotek1 sist og synes den fra apoteket var veldig bra! Der var det masse oppi:) kiwi og rema sine var ikke så værst de heller, inneholdt vel bleier, ammeinnlegg, våt- og tørrservietter, smukk, skje og noen smokker:)

Helt enig, veldig fornøyd med Kiwi og Rema sine, og NameIt :) Skoringen har også babypakke, men den tror jeg koster 50 kr ellerno

Back
Topp