Libero up & go!

girl

Glad i forumet
Jeg var og hentet libero pakken i går, og der var det en prøvepakke med up & go bleier! Jeg prøvde de i går og er kjempe fornøyd! Er det noen som har prøvd denne bleien på natterstid, holder den bra?? Er det noen som vet prisen på en bleiepakke med up & go?

Vi prøvde up & go str 4(den str han vanligvis bruker i de vanlige) på natten.. Det endte i tisselekasje[&:] Så skal prøve igjen når han blir bittelitt større[:)] Fikk følelsen av at bleien ikke var stram nok på han..

Ånei, det er bare det verste som kan skje.... hehe... da er nesten hele natten ødelagt her. Bruker da litt tid på å sovne igjen hvis vi må bytte bleie....

ORIGINAL: girl

Ånei, det er bare det verste som kan skje.... hehe... da er nesten hele natten ødelagt her. Bruker da litt tid på å sovne igjen hvis vi må bytte bleie....

heheh,ja ble litt krise her[:D] Så tror nok heller dne skal testet ut på dagtid i første omgang[:)]

Har prøvd de på eldstemann noen ganger opp igjennom årene..Det har gått fint på dagtid,men har alltid vært lekkasje på natta[8D]
Men vet de som synes de fungerer fint også,det er vel sikkert ettersom hvor stramt de blir sittende på barnet[8|]

Jeg mener å huske at når vi begynte med Up & Go på storebror, så begynte vi med pampers sine. De er litt smalere og sitter litt bedre på små rumper [:)]

Jeg har libero sine up & go med tigermotiv liggende i boden.
Da jeg var fire mnd på vei sa storebror på ti år at disse skulle vi kjøpe nå sånn at prinsessen kunne vandre rundt i de når hun ble stor nok [:D]. Søte storebror [:)]

Her endte det i tisselekasje

Back
Topp