Libero Up & go

Kiiwi

Glad i forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
Prøvde disse på småen for første gang i dag, og når han bæsjet lakk det rett gjennom strikken øverst på bleiene. (Rett bak tapen)

Dette kan da umulig være meningen? Noen som har erfaringer? Lurer på om det var noe feil med akkurat den bleien eller om det faktisk er slik at øverste delen ikke er tett.

Har ikke samme erfaring selv, har igrunnen brukt lite up and go. Hvordan virket den i størrelsen?

Vil tro den da er feil strl.. gjerne for liten.
Eneste jeg kjenner til disse er at de er helt sinnsykt gode på å maskere lukt :wideyed:

Har ikke samme erfaring selv, har igrunnen brukt lite up and go. Hvordan virket den i størrelsen?

Vi har brukt touch hittil og jeg følte up & go var litt mindre, men han hadde mye å gå på likevel.

Last edited:
Vil tro den da er feil strl.. gjerne for liten.
Eneste jeg kjenner til disse er at de er helt sinnsykt gode på å maskere lukt :wideyed:

Nei, det kom ikke ut av bleien, det kom gjennom. Som om det var hull der, på en måte. Glemte å sjekke om det faktisk var det. Hang meg sånn opp i at øverste del kanskje bare ikke var «vanntett» og hvor lite logisk det var. Gutten er rett under 8 kg og bleiene går fra 7-11 kg.

Nei, det kom ikke ut av bleien, det kom gjennom. Som om det var hull der, på en måte. Glemte å sjekke om det faktisk var det. Hang meg sånn opp i at øverste del kanskje bare ikke var «vanntett» og hvor lite logisk det var. Gutten er rett under 8 kg og bleiene går fra 7-11 kg.
Åja, da henger jeg med. Dét vil jeg tro er feil på bleien.
Selv om de sier 7-11kg kan det godt være feil str, ikke alle barn er lik i formen selv om vekten er den samme

Vært borti mye up&go, men aldri opplevd at det går gjennom nei.

Mulig det var noe feil med den bleien, så prøv en annen. Kan jo være feil på et parti bleier også, så prøv litt til. Hvis ikke ta det med produsent, så er det mulig de vil ha dem tilbake for å teste dem.

Bruker kun up&go her. Kan være str som nevnt over.
Gutten min bruker str 6 nå selv om han veier undee 10 kg. Har egentlig brukt en str større en vekta sier hele veien, ellers har det blitt lekkasje på tiss ihvertfall. Bæsj sliter vi med andre veien, så ingenting tyter ut...

Back
Topp