Libero up & go vs. pampers easy up pants

*Petrine*

Forumet er livet
Hva er deres erfaring med disse?
Har en liten jente som det er helt umulig å få vanlig bleie på for tiden. Kan ikke ligge i ro... [:)] Hadde noen up & go og noen easy up som har vært med i noen av gratis pakkene. To ganger har hun bæsjet i pampers pampers og bæsjen har gått utenfor begge ganger. En gang har hun bæsjet i libero og den holdt [:)]. Men tenker det kanskje bare er tilfeldig.
Hvilken liker dere best?

marcus tisser ofte igjennom libero så her går det kunn i pampers[:)]

Jeg har prøvd begge typer og må si at jeg foretrekker Libero up and go. Ingrid er ei nett lita jente, altså ikke spes tykk, så pampersen sitter ikke godt på henne. De blir rett og slett for vide i livet. Libero sin er stramere i strikken og sitter bedre. Har hatt uhell i up and go og, men det vil jo av og til skje med løs mage evt skikkelig tissebleie. Viktig å passe på at den innerste strikken i lysken ikke krøller seg! [;)]
Før vi begynte med trusebleier, så sverget vi til pampers active fit. Så er ikke anti-Pampers heller, bare syntes at up and go er best til jenta mi. [:)]

ORIGINAL: * Chumalunga *

Liker ikke Pampers, går kun i Libero her. Har aldri hatt noen uhell med dem.

ORIGINAL: * Chumalunga *

Liker ikke Pampers, går kun i Libero her. Har aldri hatt noen uhell med dem.

Æ syns Libero sine up&go e større enn Pampers sine.. Pampers sine e laga for strikkepinne-unga[8D] Men nu e det sånn at lillemor ikkje tåle up&go..ho får rett og slett sopp av dæm [:-]

Pampers - absolutt ingen konkurranse.. [:)]

Libero er så stive og harde, baby liker dem ikke og blir ofte tissevåt om natten.

Vi bruker vanlig pampers til vanlig, men skal det brukes up&go må vi ha libero.
Pampers up&go detter rett og slett av, de er for store i livet.

synes pampers sine er smale og klumpete, så de gangene jeg har kjøpt trusebleier så har jeg kjøpt libero. Men her bruker vi stort sett vanlige bleier

Tisser/bæsjer de utenfor er det jo bare å prøve med en større størrelse, har alltid brukt en størrelse større i trusebleier enn de vanlige bleiene

Vi bruker libero..Hender selfølgelig han tisser gjennom, men det tror jeg er veldig tilfeldig.

ORIGINAL: r1mellem

synes pampers sine er smale og klumpete, så de gangene jeg har kjøpt trusebleier så har jeg kjøpt libero. Men her bruker vi stort sett vanlige bleier

Tisser/bæsjer de utenfor er det jo bare å prøve med en større størrelse, har alltid brukt en størrelse større i trusebleier enn de vanlige bleiene

Ahh... [8D] Kanskje jeg skal prøve det [:)]

Bruker libero, pampers funker ikke siden lekker og hu blir sår.

Bruker kun Libero av disse to - er helt ok synes jeg... Men liker faktisk first price sine up-and-go bleier bedre. Men ikke så ofte jeg handler på steder som selger disse, eller de er utsolgt, så da blir det libero!

ORIGINAL: Miss Gilmore

Her bruker vi bare libero. Mini får utslett av pampers han[&:] Driver å lurer på om pampers sin er innsatt med noe....

Eldsta mi tålte dæm heller ikkje..

vi bruker kun libero sine, liker ike pampers sine

Har brukt pampers sine teip-bleier men easy up ble så slakke i strikken på han at bleia hang langt ned mot knea, og da rant det utenom hvis han tisset masse på en gang. Men han er spinkelt bygd så kan hende det funker bedre på litt lubne barn[:)]

ORIGINAL: Søteste Trikken

Bruker kun Libero av disse to - er helt ok synes jeg... Men liker faktisk first price sine up-and-go bleier bedre. Men ikke så ofte jeg handler på steder som selger disse, eller de er utsolgt, så da blir det libero!

Det visste jeg ikke fantes. Kanskje jeg skal prøve ut de også [:)]

ORIGINAL: MarcusMamma

marcus tisser ofte igjennom libero så her går det kunn i pampers[:)]

Snuppa har det på samme måte.

Hun min blir KJEMPESÅR av pampers. Kun libero.

Back
Topp