Libero touch

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Dere som bruker det til de små, merker dere stor forskjell på str 3 (og mindre) og str 4 (og større?)?
vi har brukt libero touch fordi jeg synes de har vært så fantastisk myke, men har nå gått over til str 4, og synes de er MYE hardere? Da kan jeg vel sikkert bare gå over til vanlig....

Vi å har nettopp begynt med touch 4 nå, men har ikke merket noe forskjell på de fra 3, bruker å libero comfort (kjøper de 4pk boksene når de er på tilbud) og merker at de er litt stivere enn touch! Så nå bruker vi comfort om dagen og touch (luxus bleier som pappen sier) om natta!

Bruker touch 2 baby og prøvde touch 6 på 2åringen. Merker vel ikke egentlig forskjell nei...

Vi å har nettopp begynt med touch 4 nå, men har ikke merket noe forskjell på de fra 3, bruker å libero comfort (kjøper de 4pk boksene når de er på tilbud) og merker at de er litt stivere enn touch! Så nå bruker vi comfort om dagen og touch (luxus bleier som pappen sier) om natta!
Bruker touch 2 baby og prøvde touch 6 på 2åringen. Merker vel ikke egentlig forskjell nei...
Brukt både 4 og 5, både åpne og buksebleier. Synes alle er like myke
Hmm.. Så merkelig? Kanskje det er noe galt med min pakke?

Her begynte vi og nettopp på str 4, merker ingen forskjell!

Er det noen som vet hva betyr teip bak på størrelse 4, det er de som er truseaktige. Kjøpte begge deler i dag, vanlige bleier og truser.

Er det noen som vet hva betyr teip bak på størrelse 4, det er de som er truseaktige. Kjøpte begge deler i dag, vanlige bleier og truser.
Brukes når du er ferdig med dem og skal rulle dem sammen. Fester da med teipen:)

Bruker str 6 og den er meget myk. Veldig fornøyd :)

Vi har brukt nr 4 i det siste, har allerede brukt opp flere pakker. De er samme myke som nr 3. Men det som er forskjell er at det er stadig små geleklumper i bleieområdet etter hver bleia, de merket jeg ikke hverken på nr 1,2 eller 3. Har dere samme problemet? Vi har brukt nr 4 i truseform også, men nå husker jeg ikke om det er også klumper på eller ikke, har en god del av truser i skapet så får jeg observere ;)

Back
Topp