Libero startboks

indira12

Forelsket i forumet
Fikk lapp om å hente liberopakken forrige uke, men har ikke rota meg til det enda. Hva finnes i den nå? Var veldig fornøyd med den vi fikk til storesøster husker jeg :)

Vet ikke hva som har skjedd, men jeg har fått 3 hentelapper :p
Har ikke henta den, men hører det er en skuffelse :/

Kan gå å pakke ut min.. et øyeblikk bare. :)

En sånn..

Vedlegg

• 1413811001420.jpg
    1413811001420.jpg
    55,6 KB · Visninger: 89
Jeg henta min lørdag, var bleier, olje, bind, ammeinnlegg, leke, våtservietter og sjampo

Og dette.
Tena truseinlegg, prøve
En Lamaze etterligning til feks vogna
Gode råd til familien
2 hudfarge ammeinnlegg
En god og rund pakke våtservietter
10 stk livredde normal med vinger
Babyolje, fullpakket
Hvordan få libero app på tlf
5 ener bleier og 9 toerbleier.

Vedlegg

• 1413811049095.jpg
    1413811049095.jpg
    48,2 KB · Visninger: 81
Jeg tror innholdet varierer litt. Jeg fikk nesten det samme som Chihaya, men med Babyhudkrem istedenfor Babyolje. Tror jeg fikk en eldre variant av pakken, de hadde 2 forskjellige på butikken, og min hadde "utløpsdato" i desember i år.

Jeg fikk hentelapp for lenge siden siden jeg hadde greid å føre opp termin i september på libero sine sider :p Nå har jeg så klart greid å rote bort lappen mens vi har holdt på å flytte :(

Er det den vi henter på kiwi? I såfall så har lappen komt, men etter å ha blitt skuffa av apotekene sine har jeg ikke hatt noen brennende trang for å hente den :P

Syns apotekene sine var bedre faktisk :p vet noen når rimi-lappen kommer forresten? Hørt den kommer veldig nærme termin..

Hentet vår i stad:) Syns det var bra innhold jeg:)

Ååhh har ikke fått noen av de pakkelappene enda jeg :( har fått på apotek1 da, den fikk jeg på Mail, må bare få henta den :p

Skjønner faktisk ikke hvordan dere kan bli skuffet over noe man får gratis ! Det er jo GRATIS!
Jeg er fornøyd med alle tingene jeg har fått, både apotek 1 pakken , og mammabox fra barnas hus.
Skal hente libero pakken til uken , og jeg garanterer at jeg blir ikke skuffet over den heller. Siden jeg faktisk ikke betaler en eneste krone for den :)

Skjønner faktisk ikke hvordan dere kan bli skuffet over noe man får gratis ! Det er jo GRATIS!
Jeg er fornøyd med alle tingene jeg har fått, både apotek 1 pakken , og mammabox fra barnas hus.
Skal hente libero pakken til uken , og jeg garanterer at jeg blir ikke skuffet over den heller. Siden jeg faktisk ikke betaler en eneste krone for den :)
Veldig enig med deg:)

Enig ;)

Helt enig! Er jo bare å kaste reklamen uten å tenke noe mer over det..

Er helt enig med deg :) Jeg synes det er kjempe flott tilbud ;)

Back
Topp