Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hva som har skjedd, men jeg har fått 3 hentelapper
Har ikke henta den, men hører det er en skuffelse :/
De sender 2 uker før termin. Lappen altsåSyns apotekene sine var bedre faktiskvet noen når rimi-lappen kommer forresten? Hørt den kommer veldig nærme termin..
Veldig enig med degSkjønner faktisk ikke hvordan dere kan bli skuffet over noe man får gratis ! Det er jo GRATIS!
Jeg er fornøyd med alle tingene jeg har fått, både apotek 1 pakken , og mammabox fra barnas hus.
Skal hente libero pakken til uken , og jeg garanterer at jeg blir ikke skuffet over den heller. Siden jeg faktisk ikke betaler en eneste krone for den![]()
Skjønner faktisk ikke hvordan dere kan bli skuffet over noe man får gratis ! Det er jo GRATIS!
Jeg er fornøyd med alle tingene jeg har fått, både apotek 1 pakken , og mammabox fra barnas hus.
Skal hente libero pakken til uken , og jeg garanterer at jeg blir ikke skuffet over den heller. Siden jeg faktisk ikke betaler en eneste krone for den![]()
Helt enig! Er jo bare å kaste reklamen uten å tenke noe mer over det..Skjønner faktisk ikke hvordan dere kan bli skuffet over noe man får gratis ! Det er jo GRATIS!
Skjønner faktisk ikke hvordan dere kan bli skuffet over noe man får gratis ! Det er jo GRATIS!