Libero reklama

sjukesøster

Forumet er livet
Ej blir så fryktelig babysjuk av libero reklama, bare værre og værre for kvar gang ej ser den..og 5-6mnd virka som ei eviglang tid!

Forstår deg godt jeg[:D]

Ååååååh, jeg VEEEEET!!!!

Er så babysyk som det går an å bli.. det er såååå kjipt.. jeg smelter hver gang jeg ser en baby.. å egentlig så skulle jeg bare ønske vi kunne skrudd tiden tilbake til da jeg gikk gravid med emilie [:D] Åååååh, som jeg savner den tiden, den lille nyfødte babyen min <3

Jeg får litt klump i halsen og redsel når jeg tenker på å bli gravid igjen.. men eeeeeelsker jo babyen min <3 hehe..

den med alle dei nyfødde babyane [:D] den eine etter den andre i grå-svart :)

ORIGINAL: sjukesøster

Ej blir så fryktelig babysjuk av libero reklama, bare værre og værre for kvar gang ej ser den..og 5-6mnd virka som ei eviglang tid!

skal dere prøve på en liten en til da?

ja, en gang til sommeren e planen hittil da..men fæ sjå :) blir vertfall ikkje før den tid :)

Vi satt og snakket litt tidligere idag også ble det snakk om babyer, spurte om han gledet seg til neste baby (etterhvert da). JA det gjorde han hehe, mer babysjuk han enn meg [:D] Satser på en 2012-baby men jeg skal ned endel kg først [;)]

Skal me overta eit terminforum i 2012 då???????????????????????? [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jaaaaaa, gjerne April-Mai 2012 forum ;) vi får ha en felles verpeperiode, avtale..lol ;)

jaaaaaa, gjerne April-Mai 2012 forum ;) vi får ha en felles verpeperiode, avtale..lol ;)

Så lenge eg ikkje vert gravid i mai 2011 så er det greit, nok med ein februarbebis [:)][:)][:)]

Mannen min er helt enige, at me bør prøve enda. Og eg sliter så[:-][:-] Send gjerne PM om det nokon andre som sliter med alt for stor babysjuke og ikkje får lov enda....

Eg er blitt tante 2 ganger siden november, og eg sliter sånn med det.......

Høres bra ut!! [:D][:D]

Fornufta som stoppa mej *prøve å koble vekk haudet* [;)]

Jeg begynte å sippe av den reklamen første gangen jeg så den. Bare, minnene og de var så søte og små. Helt nye. Og .. bare.. ja.. [:(] hælledussan.. Lettrørt? neida [8|]

Back
Topp