Libero eller pampers?

Jenta mi blir sår sekundet jeg tar på pampers pga lotion, og så sitter nettingen i pampersen fast i stumpen, så her sverger jeg til libero :)

Her er sårhet intet problem! Bruker pampers fordi de er mye mykere enn libero :) Går ikke over til libero før han skal bruke bleietruser.

Libero her:-)
synest de er mye bedre enn pampers:-)

Her er sårhet intet problem! Bruker pampers fordi de er mye mykere enn libero :) Går ikke over til libero før han skal bruke bleietruser.

samme her....

Syns libero sine er så stive,..pampers former seg letter i fht baby..

Libero! Har aldri likt pampers..verken for nyfødt eller større barn;) og bare gleder meg til mini kan begynne med up&go, for de sitter kjempe godt :D

☆★hilsen meg★☆

Vi bruker libero, de sitter godt på den lille kroppen hennes å ikke har hun blitt sår heller :) Vi har ikke prøvd pampers siden vi er så fornøyd med libero :)

pampers :)

Vi bruker pampers foreløpig. Mest pga bedre passform, men jeg synes og de "varer lengre". Opplevde å måtte bytte liberobleiene mye tidligere, enn med pampers.

Vi bruker pampers. Lekker som hakkamøkk med libero!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Etter tips her inne bruker vi nå pampers på natten pga. uhell. På dagtid bruker vi libero. Jeg har ikke sansen for pampers i det hele tatt (lotion og netting), men det får bli slik frem til han er stor nok til å bruke Rema1000 bleiene - de er helt super, aldri vært borti bedre bleier! Minste størrelsen der er vel fra 5 kg hvis jeg ikke husker feil, så det nærmer seg ;)

Vi liker pampers best pga. bredden. Gutten vår er ganske rund, så liberoen synes jeg blir for smal. Pampers baby dry holder godt på natta. Pampers active fit synes jeg lukter vondt, så de orker jeg ikke bruke på han.

Pampers, myke og gode i passform. Brukte også Pampers til storesøster :)

Vi bruker pampers nå, pga den er mykere enn Libero. Går nok over til Libero etterhvert, slik vi også gjorde med storesøster. Når det gjelder uhell, har hadde vi i natt to uhell med pampers..Men bruker enda størrelse nr 1, så skal vurdere baby dry på natten, men det er vel ikke før man begynner med større størrelse på bleiene?

Vi bruker libero på dagen og pampers dry på natten, egentlig bare for at vi ikke trenger å skifte etter hvert måltid som er hver 3 time da. Ellers synes jeg de lukter en blanding av syntetisk og lim, så holder oss unna de. Neste pakke bleier vi kjøper blir rema1000 bleiene, de er billig og bra og miljømerket. HS anbefalte oss å bruke bleier som var det.

Lulilu

Her er det pampers som gjelder. Libero stinker tiss med engang og jeg føler ikke de holder så godt. Aldri hatt lekasjer med pampers, men mye med libero. Syns at pampers bleiene er litt mindre og de føles ikke så klumpete på babyen.

Pampers :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp