Libero eller pampers?

Vi bruker libero. Syns pampers lukter så vondt.. :)

Pampers, den er myk og god, så bytter jeg heller oftere..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Libero her. Var så fornøyd med det til storesøster igså, har egentlug aldri brukt pampers, så har ikke noe neg å si. Er det slik at de har et merke foran som forteller om bleien er full? Fungerer det i såfall?

Vi bruker libero.. Sitter best på snuppa den...

Libero her og, mest av vane.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Brukte libero når han var nyfødt, måtte skifte ganske ofte og han ble fort våt, så jeg gikk over til pampers,og bruker det fortsatt

Jeg har hatt noen lekkasjer med Libero , leste at pampers var fine på slanke barn. Jeg skal prøve det en stund å se om den sitter bedre på han. Veldig myke og gode pampers syntes jeg:-) må vel prøve seg fram og se hva som passer best på han:-)

Jeg har hatt noen lekkasjer med Libero , leste at pampers var fine på slanke barn. Jeg skal prøve det en stund å se om den sitter bedre på han. Veldig myke og gode pampers syntes jeg:-) må vel prøve seg fram og se hva som passer best på han:-)
Oj, stemmer det der blir jeg glad.. min lille har jo lekkasjer støtt og stadig med libero! Skal jammen prøve pampers og sjekke om den er bedre. Takk for tips!

Vi er fornøyde med libero! Men må nok prøve ut pampers sine... Hvis noen har lekkasjer med libero må dere bare bytte til en større størrelse, det tipset funker hos oss hvertfall!

Ja, det er riktig det,Men vi har gått opp i str og den passer fint,faktisk litt stor. Det er passformen på bleia som gjør lekkasjen har jeg funnet ut. Var oppe og skiftet en skikkelig full bleie nå og ingen lekkasje:-))

Har tidligere måtte skifte klær opptil 2 ganger om dagen pga lekkasje på siden! Ser kanskje ut til at dette var løsningen:-)

Vi er fornøyde med libero! Men må nok prøve ut pampers sine... Hvis noen har lekkasjer med libero må dere bare bytte til en større størrelse, det tipset funker hos oss hvertfall!
Haha, min er akkurat bikket fem kilo, så tror ikke jeg skal bytte til str fire da :) hadde vel blitt litt voldsomt på den lille rumpen.
Men det er skikkelig irriterende med lekkasjer, spesielt om natten dersom sengen blir våt...

Vi bruker pampers, syns di er myke og gode :)
Libero sine lakk uten at bleia var bløt også er dem så stive så liker ikke dem noe særlig :p

Jeg bruker pampers når 3, å di e fra 4-9 kilo, så er en stund til jeg trenger og bytte, når jeg skiftet fra libero feil pamerpers har det ikke vært en lekkasje!

Det kan nok stemme.. Mine barn er lange og slanke og jeg har alltid likt Pampers best..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bah, lille gikk ny bleie for to timer siden, og når jeg byttet på henne var hun gjennomvåt fra knærne til skulderen... Må visst prøve pampers i dag, for jeg er ikke SÅ glad i våske klær

Back
Topp