Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, stemmer det der blir jeg glad.. min lille har jo lekkasjer støtt og stadig med libero! Skal jammen prøve pampers og sjekke om den er bedre. Takk for tips!Jeg har hatt noen lekkasjer med Libero , leste at pampers var fine på slanke barn. Jeg skal prøve det en stund å se om den sitter bedre på han. Veldig myke og gode pampers syntes jegmå vel prøve seg fram og se hva som passer best på han
![]()
Haha, min er akkurat bikket fem kilo, så tror ikke jeg skal bytte til str fire daVi er fornøyde med libero! Men må nok prøve ut pampers sine... Hvis noen har lekkasjer med libero må dere bare bytte til en større størrelse, det tipset funker hos oss hvertfall!
Det kan nok stemme.. Mine barn er lange og slanke og jeg har alltid likt Pampers best..Jeg har hatt noen lekkasjer med Libero , leste at pampers var fine på slanke barn. Jeg skal prøve det en stund å se om den sitter bedre på han. Veldig myke og gode pampers syntes jegmå vel prøve seg fram og se hva som passer best på han
![]()