Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er fine i formen med strikken bak i ryggen og øverst på rompa. Men plutselig blir de "vingene" rundt lårene korte og den strikken inni sitter ikke særlig bra så de lekker jo. Når den blir våt samler det seg som en klump mellom bena både foran og bak. Den går helt inn i lysken og truer med å bli g-streng
Sent from my iPhone using BV Forum
Mye lekkasjer med libero her.. Men ingen med pampers dry.
Har gått opp til 4. 3 er for lite. Kanskje den er litt for stor. Men uansett ser den merkelig utPrøve å gå opp en størrelse?
Her sitter de perfekt. Bare hatt lekkasje en gang etter at jeg byttet til en større størrelse!
Ja jeg savner new baby, men de har bare str 1 og 2Ikke testa, bruker pampers new baby til 10 kroner pakka enn så lenge
Ja, de er kjekkeJa jeg savner new baby, men de har bare str 1 og 2
Active fit går fint da - de bare hadde det ikke der jeg handlet sist, derfor ble det libero. Men irriterer meg over fargene - savner de hvite new baby med bare en stripe på
Her reagerer baby på både libero bleier og våtservietter. Får mange små røde prikker.Jeg har aldri hatt lekasje med libero*bank i bordet* Er glad for det, fordi mini reagerer på pampers..
Her reagerer baby på både libero bleier og våtservietter. Får mange små røde prikker.
Jeg synes pampers active fit lekker mindre enn libero, så vet ikke helt jeg... Det er jo en teknisk test og da spiller jo ikke passform inn. Men alle unger har jo forskjellig fassong, så da sitter nok bleiene forskjellig