Libero comfort

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det bare meg som synes de bleiene har merkelig passform?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke gått til det?! Her sitter de hvertfall godt på mini...

De er fine i formen med strikken bak i ryggen og øverst på rompa. Men plutselig blir de "vingene" rundt lårene korte og den strikken inni sitter ikke særlig bra så de lekker jo. Når den blir våt samler det seg som en klump mellom bena både foran og bak. Den går helt inn i lysken og truer med å bli g-streng :p

De er fine i formen med strikken bak i ryggen og øverst på rompa. Men plutselig blir de "vingene" rundt lårene korte og den strikken inni sitter ikke særlig bra så de lekker jo. Når den blir våt samler det seg som en klump mellom bena både foran og bak. Den går helt inn i lysken og truer med å bli g-streng :p

Slik er det ikke her...

Prøve å gå opp en størrelse?

Her sitter de perfekt. Bare hatt lekkasje en gang etter at jeg byttet til en større størrelse!

• Liker
Reactions: EJ
Ikke testa, bruker pampers new baby til 10 kroner pakka enn så lenge :D

Mye lekkasjer med libero her.. Men ingen med pampers dry.

Jeg har aldri hatt lekasje med libero :D *bank i bordet* Er glad for det, fordi mini reagerer på pampers..

Prøve å gå opp en størrelse?

Her sitter de perfekt. Bare hatt lekkasje en gang etter at jeg byttet til en større størrelse!
Har gått opp til 4. 3 er for lite. Kanskje den er litt for stor. Men uansett ser den merkelig ut

Ikke testa, bruker pampers new baby til 10 kroner pakka enn så lenge :D

Ja jeg savner new baby, men de har bare str 1 og 2 :(
Active fit går fint da - de bare hadde det ikke der jeg handlet sist, derfor ble det libero. Men irriterer meg over fargene - savner de hvite new baby med bare en stripe på ;)

Ja jeg savner new baby, men de har bare str 1 og 2 :(
Active fit går fint da - de bare hadde det ikke der jeg handlet sist, derfor ble det libero. Men irriterer meg over fargene - savner de hvite new baby med bare en stripe på ;)

Ja, de er kjekke ;) men begynner å bli smått nå, så er nok ikke lenge igjen til vi må over på "fargebleier" :p

Her reagerer baby på både libero bleier og våtservietter. Får mange små røde prikker.

Er forksjell på barna også :) Vi kan ikke bruke noen våtservietter da lille har reaget på alle vi har testet.. Bruke tørreengangskluter :)

Den strikken rundt låra har jeg også lagt merke til.. Men tror den kanskje er stor rundt låra.. Men ellers sitter den bra.. Jeg har ikke problemer med klumper.. Men veninna mi, nevnte at hun også opplevde at det ble klumper i libero. Så hun sverger til rema 1000.. Er vel så individuelt fra unge til unge..

Liker Libero kjempe godt! Aldri har lekkasje, men det har jeg ikke hat med noen bleier.

Synes de sitter godt på.

Ikke merket noen rar passform, men synes libero blir så hard når den fylles med urin. Foretrekker pampers active fit til minien, den sitter bra på henne, ingen lekkasjer og holder seg myk selv om den er full :)

Back
Topp