libero-bleier

januarjenta

Betatt av forumet
Her for litt siden så kjøpte jeg en pakke med libero-bleier som viste seg å være helt hvite, altså uten noe mønster... Nå i dag var jeg veldig fornøyd med at den endeli var tom så jeg kunne kjøpe en ny. Kom hjem fra butikken å åpnet pakken, og tror du jammen meg ikke at den også var uten mønster på bleiene??
Ikke det at det egentli betyr noe, men det er jo litt kjedlig med bare helt hvite bleier da....[&:]

jeg har alt ringt å klagd.. det var en feil med farge printeren. de har å sendt ut en mail til de som er med i libero klubben..

hehe...godt å høre at det ikke bare er meg som lurer[8D] Håper nesten på at hun bæsjer mye de neste dagene så jeg kan kjøpe en ny pakke, og satse på at de er med trykk[:)] skal kjøpe de en annen plass. er vel ingen andre enn meg som bruker str 2 rundtom her, så om det er mange "feilpakker" i butikken her så blir de ikke kjøpt opp så fort...

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

Jeg er medlem i libero klubben og har fått mail fra de om at hvis man får uten merke så er det bare et parti som ble lagd mens de slet med trykken på fabrikken[;)]

fikk mail hvor de beklaget og forklarte hvorfor. måtte produsere annet sted el en periode. men var visst bare trykk som manglet- ellers like. og bare en periode

Ja, de fungerer jo som de skal, men det er bare så kjedlig...[;)]

Back
Topp