Libero bleier?

*Sookie*

Elsker forumet
Har i det siste merket at desse bleiene følest litt fuktige på utsiden når bleien er litt full av tiss.  Kjenner det også litt på strømpebuksen til snuppa.

Det er ikke snakk om at bleien er så full at det "renner" oves altså.

Har ikke prøvd med andre bleier, siden vi har et lite lager av libero bleier[8D]

Noen andre som har merket dette?

Ja, men sånn er det med alle merker her, om bleiene er våte for lenge...! Eller om det er for mye i dem...!!!!

Ja, har opplevd det jeg også. Vi bruker for det meste Pampers, synes de absorberer bedre, og sitter bedre på.

bruker pampers på nr 1og 2, alltid gått over til libero etter det på alle 3 ungane. eller lucas bruker pampers 2 enda.
du burde prøve de

ORIGINAL: Lissyjane

Heisann[:)] Jeg brukte pampers helt til han gikk ut av 2 er bleiene. De sitter bedre og absorberer bedre. Men etter toer bleiene har jeg bare brukt libero,fordi de er de beste bleiene etter de har passert en viss vekt. Synes jeg da[:)]

Signerer

Jeg var mest fornøyd med libero på første, og pampers på andremann... vet ikke hvorfor men testa ut begge typene på begge barna... Har sikkert litt å gjøre med kroppsfasong og sånn???

Ellers har jeg brukt firstprice innimellom, og særlig up-and-go bleiene er jeg superfornøyd med...

Back
Topp