Libero-babybox

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Noen som vet om jeg må hente den selv eller om f.eks foreldrene mine kan gjøre det? Har ikke kiwi her, men de skal kanskje til nabobyen hvor dem har kiwi senere i uka.. Fikk hentelapp/kort idag.

Jeg fikk også i går:) mannen henta den og det var ikke noe problem:) bare lappen er med

Supert! Da får jeg sende den med dem om de drar :D

De er morro å få de gratisboksene :)

Jeg har ikke fått noe fra libero enda. Skal man ikke få en epost eller noe med "hentelapp"? Jeg har meldt meg inn i libero så tenkte jeg fikk en epost når jeg kunne hente boksen?

Jeg hentet min i går, og må bare skyte inn at jeg likte den boksen mye bedre enn apotekene sine! Flere ting av brukbar størrelse, og mindre papir/microprøver/unødvendig søppel :D

Har levert lappen til mine foreldre nå, så får de hente den om/når de drar til nabobyen :) Gleder meg til å få den !! :D

Jeg hentet vitus apotek sin i går, og ble absolutt ikke imponert! Men for all del, det er jo gratis så vi må jo være glad for alt vi får :)

Jeg hentet vitus apotek sin i går, og ble absolutt ikke imponert! Men for all del, det er jo gratis så vi må jo være glad for alt vi får :)

Har prøvd å få tak i den fra Vitus en stund, men de er jo alltid tomme her i Agder i allefall.. Hva er det oppi da, litt usikker på om jeg skal gidde å jakte mer på den om ikke den er noe særlig...?

Sent from my iPad using BV Forum

Kanskje snart få bestilt noen gratisbokser :-)

Har prøvd å få tak i den fra Vitus en stund, men de er jo alltid tomme her i Agder i allefall.. Hva er det oppi da, litt usikker på om jeg skal gidde å jakte mer på den om ikke den er noe særlig...?

Dette er det som var oppi.
ImageUploadedByBV Forum1410458124.948877.jpg

Så jo bittelitt spennende ut da... Kanskje jeg må prøve litt til.., :)

Tror Vitus har hatt leveringsproblemer på disse pakkene en stund. Jeg var innom 2 stk Vitusapotek med jevne mellomrom i flere uker før jeg endelig fikk en.

Fikk min boks fra libero idag, fornøyd med inholdet :D alltid greit å få noe man trenger gratis :D

Fikk en babyleke, våtservietter, ammeinnlegg, bleier, bind og en baby olje. Tror det var det.. jeg ble litt skuffet, var jo mye mer gøy i apotek pakken

Back
Topp