Liatorp skjenken..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Går det ann å bytte dører på den? Sånn at man kan ha heldekkende dører.. istede for glasset. Og går det ann å sette inn dør foran også?

Vi har denne.. har satt på barnesikring på innsiden som ikke syns.. ikke interesant å dra i dørene lenger..

Men mener å ha hørt med noen her inne.. at det faktisk går ann å bytte ut glassdørene.. med dekte dører..

Ingen som vet?

ORIGINAL: Fridasinmamma

Men mener å ha hørt med noen her inne.. at det faktisk går ann å bytte ut glassdørene.. med dekte dører..

Ingen som vet?

det går ann, om du finner noen som passer såklart[:D]

Sjekk målene på skapdørene, og sjekk målene på skapdørene du heller vil ha.
Er det IKEA troooor jeg nesten at det er standard mål, og da passer skapdørene som er ment til kjøkkenskap.

ORIGINAL: Bonia

Sjekk målene på skapdørene, og sjekk målene på skapdørene du heller vil ha.
Er det IKEA troooor jeg nesten at det er standard mål, og da passer skapdørene som er ment til kjøkkenskap.

Det var det jeg også hadde tenkt å skrive ja [;)]

men om du vil endre på så mye, er det vel enklere å velge seg en annen skjenk? [:)] Med dører uten glass og uten åpne hyller?

ORIGINAL: Meieriet

men om du vil endre på så mye, er det vel enklere å velge seg en annen skjenk? [:)] Med dører uten glass og uten åpne hyller?

Ikke jeg som skal ha[:D] Spør for en venninne.. sånn økonomisk har hun råd til Liatorp skjenken.. men hun liker ikke at det er glass i den.. og da fortalte jeg henne at jeg hadde hørt at en her inne har byttet dørene.. derfor jeg spør[:)]

Jeg har også denne skjenken, og kunne egentlig tenkt meg tette dører. Kikket litt på Ikea, men fant ingen som passet med størrelsen på dørene.

Dytter litt på denne :)

Back
Topp