Lykke til på UL i morra[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SkattIMagenSnart
ORIGINAL: Jaybird
Så utrolig deilig sengapoloka!!!!
Nei, hold på det DU vet! Ingenting er avgjort før ordinær UL!;) hihhi. Og egentlig heller ikke da!
ORIGINAL: sengepolka
signerer denne... [:D][:D]
jeg var på ul i dag (kom en time for sent gjorde jeg også) og jeg sto der som det "Sadsam"`n (om noen husker denne tyggisen [:)][:)][:)]) Og sa: "Får jeg ikke komme inn i dag da eller?"
Joda, hopp oppi stolen, dette tar 5 minutter... haha[:D][:D][:D][:D][:D]
Der så jeg hjertet til lillegull slå som bare det.. og jeg letta 100 kg... gun påsto jeg var 7+2, men jge mener 7+6, så endrer ingenting før det har gått en stund..
GLED DEG LEYAH, det går såååååååååååå bra
og husk jeg har nesten ikke symptomer i det hele tatt, ihvertfall ikke i forhold til mange andre her inne...
ORIGINAL: Stikkelsbæret
ORIGINAL: sengepolka
signerer denne... [:D][:D]
jeg var på ul i dag (kom en time for sent gjorde jeg også) og jeg sto der som det "Sadsam"`n (om noen husker denne tyggisen [:)][:)][:)]) Og sa: "Får jeg ikke komme inn i dag da eller?"
Joda, hopp oppi stolen, dette tar 5 minutter... haha[:D][:D][:D][:D][:D]
Der så jeg hjertet til lillegull slå som bare det.. og jeg letta 100 kg... gun påsto jeg var 7+2, men jge mener 7+6, så endrer ingenting før det har gått en stund..
GLED DEG LEYAH, det går såååååååååååå bra
og husk jeg har nesten ikke symptomer i det hele tatt, ihvertfall ikke i forhold til mange andre her inne...
Så koselig med en sånn glad-oppdatering, sengepolka [:D]
Og lykke til i morgen, Leyah!
ORIGINAL: Jaybird
Klarte ikke skrive nicket ditt rett engang, jeg [8D]