Leyah

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Lykke til på UL i morra[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

signerer denne... [:D][:D]

jeg var på ul i dag (kom en time for sent gjorde jeg også) og jeg sto der som det "Sadsam"`n (om noen husker denne tyggisen [:)][:)][:)]) Og sa: "Får jeg ikke komme inn i dag da eller?"

Joda, hopp oppi stolen, dette tar 5 minutter... haha[:D][:D][:D][:D][:D]

Der så jeg hjertet til lillegull slå som bare det.. og jeg letta 100 kg... gun påsto jeg var 7+2, men jge mener 7+6, så endrer ingenting før det har gått en stund..

GLED DEG LEYAH, det går såååååååååååå bra
og husk jeg har nesten ikke symptomer i det hele tatt, ihvertfall ikke i forhold til mange andre her inne...

Så utrolig deilig sengapoloka!!!!

Nei, hold på det DU vet! Ingenting er avgjort før ordinær UL!;) hihhi. Og egentlig heller ikke da!

ORIGINAL: Jaybird

Så utrolig deilig sengapoloka!!!!

Nei, hold på det DU vet! Ingenting er avgjort før ordinær UL!;) hihhi. Og egentlig heller ikke da!

TUUUUUUUUUUUUSEN TAKK [:)][:)][:)] ser jeg er ivrig da jeg skriver, MASSE skrivefeil.... hahaha

Klarte ikke skrive nicket ditt rett engang, jeg [8D]

ORIGINAL: sengepolka

jeg var på ul i dag (kom en time for sent gjorde jeg også) og jeg sto der som det "Sadsam"`n (om noen husker denne tyggisen [:)][:)][:)]) Og sa: "Får jeg ikke komme inn i dag da eller?"

Der så jeg hjertet til lillegull slå som bare det.. og jeg letta 100 kg... gun påsto jeg var 7+2, men jge mener 7+6, så endrer ingenting før det har gått en stund..

og husk jeg har nesten ikke symptomer i det hele tatt, ihvertfall ikke i forhold til mange andre her inne...

Så koselig med en sånn glad-oppdatering, sengepolka [:D]

Og lykke til i morgen, Leyah!

ORIGINAL: Stikkelsbæret

ORIGINAL: sengepolka

Så koselig med en sånn glad-oppdatering, sengepolka [:D]

Og lykke til i morgen, Leyah!

det var en kjempelettelse altså.... så nå sitter jeg og bare ser på bilde og smiler.... lillegullet mitt [:)][:)][:)]
Har kjørt rundt i dag og vist fram bilde til min gamle sjef og foreldrene mine...

er såååååååååååååååå stolt vettu [;)][;)][;)] hihi

ORIGINAL: Jaybird

Klarte ikke skrive nicket ditt rett engang, jeg [8D]

hehe... [:D][:D][:D][:D] blir jo litt surrete i hodet av alt dette...

Back
Topp