~lewa's dagbok~

[Lene]

Glad i forumet
Hei hei jenter [:D]
Nå har sniki litt her inne i kveld, og jeg må si dere er flinke. Blir veldig motivert av lesingen, så derfor tenkte jeg å starte kampen jeg også.
Har klart å knuse badevekta ved å miste den i badegulvet, men skal få kjøpt meg ny så fort som mulig. Smuglånte vekta på helsestasjonen da vi var på 6-ukerskontroll med frøkna og da stoppa den på 81,5 kg [&:] Bruker dette som utgangspunkt.
Kommer ikke til å følge noen spesiell diett, men heller bli flinkere til å trene og spise sunnere (sjokolade er jo bare såååå godt når man ammer).

Startdato: 26.02.08
Prinsipp:    Sunt kosthold og aktivitet
Mål:            65 kg

Startvekt:       81,5 kg
Start BMI:       29,8
Dagens vekt:  80,5 kg
Dagens BMI:   29,4
Resultat i kg:  - 1 kg
Resultat i cm:

26.02.08 - start

Vekt: 81,5 kg  
BMI:  29,8

07.03.08 - 1 uke

Vekt: 80,5 kg
BMI:  29,4

Overarm:
Bryst:     
Mage (størst):   
Hofte:
Lår:
Legg:

14.03.08 - 2 uker

Vekt:
BMI

Overarm:
Bryst:
Mage (størst):
Hofte:
Lår:
Legg:

UKE 1

Kan ikke skryte av å være spesielt flink verken med trening eller spising den her uka, men har hvertfall gått ned 1 kg [:)] I dag var jeg ute og gikk én time i raskt tempo. Egentlig er det veldig deilig å komme seg ut, så det bør bli en fast rutine. Frøkna sover også mye bedre ute, så det er enda en god grunn til å komme seg ut.

Var på clas ohlson i går og fikk kjøpt badevekt, så nå gjenstår bare målebånd, og det skal jeg få ordna i morgen. Nå har jeg bare målt med en tråd og målt tråden med tommestokk. Funker jo det også, men er litt tungvindt.

Og ellers er jeg litt forvirret over dette BMI greiene. Trodde det bare var en utregningsmåte, men et sted fikk jeg bmi på 31,4 og på den linken som er her inne fikk jeg 29,8. Snodig [&:] Men men, hvis jeg bruker den samme hver gang, så stemmer det hvertfall overens

Back
Topp