Levvel serien til Rema1000...

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Har testet på større barn(3åring), og det ble raskt fæl lukt av de. I tillegg er overflaten fuktig for det om de ikke lekker, så sensitive barn får fort utslett. Det er bare å ta en liten test, tøm litt vann i bleien, vent noen øyeblikk, og kjenn med handa. Tok samme test på libero, de holdt en halvliter vann før overflaten kjentes fuktig

Har prøvd bleiene, og de ble IKKE kjøpt igjen! De tørre engangsklutene er som alle andre, helt greie. Ammeinnlegene blir heller ikke kjøpt igjen, de var stive og harde! :p

Bruker ammeinnleggene og tørrklutene. Ikje prøvd bleiene så mye, men de er ok de tror jeg:)

Liker bleiene, men ikke ammeinnleggene.

Bruker bleiene. Og smoothiene, om de er fra levvel. De er hvertfall fra rema

Ammeinnleggene var helt greie.
Disse fruktposene elsker lille U

Vi har prøvd våtserviettene, men mini tålte dem ikke. (Han har atopisk eksem.)
De var ikke spesielt gode i bruk heller.

Vi har ikke prøvd andre produkter enda, men vi prøver stadig nye ting for å ha flere "strenger å spille på" mht babyprodukter. :)
Samme her! Skikkelig kjøttkakerumpe.:/ men klutene er supre:-)

Off! Da skal ikke jeg bruke dem når babyen kommer. Er det noen "skadelige stoffer" i dem eller? Noen som vet? Har selv ømfintlig hud og vil ikke bruke slike våtservietter og slikt med feks parfyme i til babyen min.. Jeg vil gjerne ha noen som er parfymefrie og uten "skadelige stoffer"..

Off! Da skal ikke jeg bruke dem når babyen kommer. Er det noen "skadelige stoffer" i dem eller? Noen som vet? Har selv ømfintlig hud og vil ikke bruke slike våtservietter og slikt med feks parfyme i til babyen min.. Jeg vil gjerne ha noen som er parfymefrie og uten "skadelige stoffer"..

De er parfymefrie!
Her har lillegutt reagert på Libero og en type fra et apotek men rema går fint! Tenker du må prøve for å se om din unge reagerer eller ikke, for er veldig forskjellig hva unger reagerer på :)

ImageUploadedByBV Forum1457804087.434237.jpg

Bruker bleier, tørre engangskluter og smoothies. Har ingen ting å utsette på noe av det.

De er parfymefrie!
Her har lillegutt reagert på Libero og en type fra et apotek men rema går fint! Tenker du må prøve for å se om din unge reagerer eller ikke, for er veldig forskjellig hva unger reagerer på :)

Vis vedlegget 166256

Ja, jeg må nok det da :) Det er sikkert veldig forskjellig ja :)

Bruker bleiene og er veldig fornøyd med dem. Har også prøvd ammeinnleggene, de var helt ok. Tørrklutene er gode. Har en sånn liten pakke med våtservietter i stellevesken, virker ok de også. :-)

Edit: Og sinksalven er god!

Neida, det er ytterst få produkter som inneholder skadelige stoffer, men noen er litt ekstra sensitive, og reagerer omtrent på rent vann. ;)

Back
Topp