Levva live :D

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Hva skal du gjøre i dag og kveld??
Jeg har vært på polet å handlet vin og vodka, og fiksa billetter til ÅGE OG SAMBANDET i kveld
Jiiiihuuuuu......
I helga skal jeg Levva Livet sammen med gode venner og bekjente [:)]

skal nok kose meg hjemme med min kjære:) har ei tulle på to uker, og da er sofakos det eg setter høyest nå[:)]

I kveld blir det avslapping på sofaen, med god mat og stearinlys på bordet;-)
Godt å slappe av å. og ta livet med ro...viktig det:-)

ORIGINAL: øvelsegjørmester

I kveld blir det avslapping på sofaen, med god mat og stearinlys på bordet;-)
Godt å slappe av å. og ta livet med ro...viktig det:-)

Ja, godt er det og... Men nå har jeg gjort det i to helger, så i kveld skal jeg ta aaaav... *Og ikke tenke på en dritt [8D][;)]*

ORIGINAL: øvelsegjørmester

Hehe, ja...hvis man drikker tenker man jo andre tanker iallefall:-) Artig med en fest i ny og ne...det er sant!

Ja, i kveld skal jeg tenke alt annet enn svangerskap, fødsel, barn og lekser [8D][;)]

Ja...er jo så godt å vite at det finnes så mange andre ting i verden...det er jo tross alt ikke alfa omega med barn heller da. Er mye man kan gjøre når man ikke har barn;-)

I kveld skal jeg og min kjære ut å spise og så på kino!![:)][:D] Vi har 1årsdag i morgen, så har litt å feire![:)]

Ikveld skal jeg og sambo til en felles veninne og kose oss masse [:D]    Har ikkje sett hon på en stund, så det blir stor party faktor [;)] hehe..

Svigermor er alene hjemme og ikke så veldig glad i det så derfor får vi henne på besøk og skal spise biff og svigermors FANTASTISK GODE fløtegratinerte poteter og se "Skal vi Danse"[:)]

Jeg skal snart levere bleiekake til en venninne som har fått en liten sønn, og etterpå er vi en stor vennegjeng som skal på Big Horn Steak House, og kanskje bowle etterpå! Gleder meg!

Kl 18 skal min mann og min sønn kjøre meg ned til en venninne, hvor vi skal spise, drikke og ha litt husmorsfri![:D]

Skal i bursdag imorgen, så jeg håper jeg er like heldig som jeg pleier, å slipper å bli fyllesyk![;)]

Jeg og skal faktisk ut i kveld.. [:D]
Men bare "litt" ut liksom.. Ikke noe kjempefest.. Jeg, søstera mi og ei venninde..
Og du er heldig som skal på Åge og sambandet!! [:D] Det er knall!

Back
Topp