Levis

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Etter å ha prøvd utallige bukser til sjuåringen fordi de slites hull i, så kan jeg konkludere med at Levisbuksa er den eneste som er like fin. Mistet litt farge i vask, men ikke antydning til slitt i motsetning til de andre som har hull i knærne. Både billige kjedebukser, name it og pump de luxe. Bedre å kjøpe en dyr bukse enn 2-3 billige til samme prisen. Den fra name it og pdl var heller ikke langt unna i pris. Et tips dersom flere her inne sliter med det samme. Har vært heldige med noen tilfeldige andre bukser også altså, men kan ikke sammenlignes.

Vettu, jeg er enig med deg!
Jeg er ikke så begeistret for dyre klær til barn, men akkurat dongeribukser svarer det seg.
Ser det på mannens bukser, Levis og Dieselbuksene hans er like fine 3-4 år etter, mens jack& jones, cubus, hm osv ryker etter et år..

Vettu, jeg er enig med deg!
Jeg er ikke så begeistret for dyre klær til barn, men akkurat dongeribukser svarer det seg.
Ser det på mannens bukser, Levis og Dieselbuksene hans er like fine 3-4 år etter, mens jack& jones, cubus, hm osv ryker etter et år..
Her tror jeg dieselbuksene til mannen er rundt 10 år gamle :o De er MYE brukt, men vaskes ikke etter hvert bruk og han har heller ikke for vane å skli bortover grusen på knærne :p

Levis buksene var de eneste buksene som satt pent på meg som liten også.

Levisbuksene sitter pent på poden, men de holder ikke så lenge synes jeg.
Han fikk hull i 2 bukser på kort tid.

Back
Topp