Leverpostei..

mamman til marius

Forelsket i forumet
Dere som bruker leverpostei på brødskiva til de små:
Hvilken type?

go og mager eller vita hjertego.

det er disse vi bruker til vanlig her hjemme, så da får mini også de. :)

Kjøper de små engangsporsjonene til Stabburet siden vi ikke spiser så mye leverpostei.

Da holder den seg fersk [:)]

ORIGINAL: *trinemor*

Kjøper de små engangsporsjonene til Stabburet siden vi ikke spiser så mye leverpostei.

Da holder den seg fersk [:)]

Det var lurt! Det må vi også gjøre. Hverken jeg eller mannen min spiser nemlig leverpostei, så en åpnet boks må fort kastes..

den gule boksen:)

og her er ett tips:

jeg kjøper de små pakkingene med "engangs" bokser i (tror det er fem stk i en eske), siden jeg ikke spiser den type leverpostei selv. så slipper jeg å kaste noe, siden den boksen som er åpnet ikke holder seg i evigheter.
så får jeg ca to skiver av en liten "engangs" boks :) kjempe smart! de er dyrere, men i lengden så sparer man jo på det siden den store vil bli kastet før den er brukt opp uansett:)

Den gule fra stabburet[:)] Det går fort en leverposteiboks i uken, og da er det bare barna som spiser den. Leverpostei er blant favorriten.

Gildes. Fersk leverpostei. Her går det masse leverpostei. Synes den gule hermetikkleverposteien blir så fort dårlig.

ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: Skorpio82

Gildes. Fersk leverpostei. Her går det masse leverpostei. Synes den gule hermetikkleverposteien blir så fort dårlig.

De har fått sånn ny pakning i plast med lokk på [:D]

Ja det er jo faktisk sant.. Den hadde jeg helt glemt fantes[:D]

Samme gamle gule her også. Jeg er faktisk glad i det selv men spiser mer magre varianter. Men hun trenger nok det fettet som er i vanlig leverpostei tror jeg..[:)]

Den gule og ovnsbakt[:)]

Back
Topp