Leverpostei

Ligger i navnet... Ovnsbakt:) er varmebehandlett:)

Javiiisst. :)
Og enda bra e det, for æ har dilla på leverpostei æ. :)
Og fant ut idag at det va veldig godt med sylteagurk på. :) 

Haha!!
Sist svangerskap kjøpte jeg meg leverpostei fordi jeg hadde så lyst på. Men så tålte jeg ikke lukta da jeg åpna den. :-)

Gikk og brekte meg hver gang jeg kjente lukta av leverpostei resten av svangerskapet!! Glad jeg ikke er sånn denne gangen!

...må prøve med rødbeter på...nam..nam

Måtte bare lage meg en brødskive med leverpostei jeg nå. Mmmmm... så godt!

Syns den med hvitløk og pepperoni er god med majones og agurk på;) herlig

Kan ikkje gravide ete den "vanlige" leverposteien på boks? Den med bilde av ei jente/ ein gutt på?

Smooshkin skrev:
Kan ikkje gravide ete den "vanlige" leverposteien på boks? Den med bilde av ei jente/ ein gutt på?

Det håper jeg da inderlig, for det er det eneste jeg har orket av pålegg siden jeg ble gravid!

Maanestråle skrev:

Smooshkin skrev:

Det håper jeg da inderlig, for det er det eneste jeg har orket av pålegg siden jeg ble gravid!

Det kan vi. :)

Det e en arna type leverpostei vi ikke kan spise.. Huske selvfølgelig ikke akkurat nu ka den hete..

Spiser mills sin ovnsbakte med bacon nesten daglig, men cherrytomat, agruk og majones ;) hadde ikke klart å levd uten det nå!! Er så godt! :)

Vanlig leverpostei er ikke noe farlig, det er heller sunt, en stor næringskilde... Er postei av fiskelever vi skal holde oss unna :-)

Back
Topp