Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har et spm når det gjelder leverpostei. Kan man spise disse ovnsbakte (freske) typene fra mils og gilde? Eller er det bare den kjedelige hermetiske fra stabburet som er ok?
Er spesielt glad i den fra mills med bacon :) nam!!
Du kan fint spise leverpostei, det er ikke noe problem med noen av de! Hvor har du forresten hørt/lest at du ikke kan spise noen leverposteityper? Jeg ble usikker og måtte sjekke på matportalen selv nå men kunne ikke finne noe...
nei, var inne på matportalen jeg også, men kunne heller ikke finne noe. Så googlet jeg litt og fant både folk som mente man ikke kunne spise det, pga den er litt rosa i fargen og andre som mente det var helt trygt.
Kanskje greit å ikke la den ligge åpnet for lenge i kjøleskapet som kjøttpålegg?
Skal til lege på mandag så kan høre da:)
Takk for svar
Får ikke meg til å spise den på hermetikboks ;) Men, min lege sa at vanlig leverpostei er helt fint, med måte da selvfølgelig. Men pateer skal man holde seg unna. Begge deler er pga det er laget av innmat... :-)