Leverpostei?

rosenjenta

Glad i forumet
Spiser dere Gilde sin Ovnsbakte leverpostei? Det er vel bare Lofotpostei man skal unngå?? Jeg er så gla i leverpostei, men har nesten ikke spist det etter at jeg ble gravid....
 
jeg spiser leverpostei nesten hver dag.det er sunt og godt!![:D]
 
Jaaaaa. Da skal jeg spiste brødskive med leverpostei, rødbeter og majones i kveld . nam nam nam nam. Rødbeter er visstnok veldig sunt [:D]
 
Jeg har den siste tiden blitt helt hekta på Iskald skummet melk, Også skiver med enten "Fersk Leverpostei" Eller vanlig lverpostei, Og majones, Untatt akkurat den siste såh er Jeg endelig blitt hekta på noe sunt...... [:D]
 
tror ikke du skal høre på alt og alle hva di sier og ha man skriver om...di spiste da mat for 30 år siden oxo, vanlig norsk mat kan umulig være galt å spise...leverpostei er godt..og har du utroli lyst på det om dagen så trenger nok bebisen din og kroppen din det...kos deg med maten du:)[:)]
 
Jeg hadde litt lite jern, og ble anbefalt av legen å spise leverpostei pga mye jern. Leverpostei er sunt og godt !
 
Har allerede kost meg med leverpostei :) nam nam nam hehe.
 
er hekta på gildes ferske leverpostei, men sylteagurk og majones.. mmmmmmmmmmmmmmmmm!![8D]
 
Bare spis Gilde sin du....og kos deg!!
 
MMmm så godt=)
 
Det er torskelever man skal holde seg unna. På enten Svolvær- eller Lofotposteien står det at gravide skal holde seg unna. [:'(]Kos dere med vanlig leverpostei!
 
Back
Topp