Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA! Dette anbefalte faktisk jordmor meg med første, kjempegod kilde til jern, bra å spise på slutten spesielt da det kan være lurt å fylle på jernlagrene før fødsel! Jeg liker desverre ingen av delene :/
Nam... Det hørtes myye bedre ut jaVi får spise biffkjøtt og brokkoli (med appelsinjuice til), vi da
Nam... Det hørtes myye bedre ut ja
Sååå lyst på leverpostei, men tåler ikke løk Hulk!
Jeg er kanskje verdens lateste person og siden alt må lages fra bunn hos oss fordi det er et eller annet jeg ikke tåler i alt, så er det lettere å droppe. Tror jeg hadde blitt ganske grønn av den leveren uansett så kanskje like greit hahaha... Men takk for tipsMan kan lage leverpostei selv, det gjorde jeg faktisk på folkehøgskole. Så kan du lage uten løk, hvis det ikke fins noen å få kjøpt
Jeg er kanskje verdens lateste person og siden alt må lages fra bunn hos oss fordi det er et eller annet jeg ikke tåler i alt, så er det lettere å droppe. Tror jeg hadde blitt ganske grønn av den leveren uansett så kanskje like greit hahaha... Men takk for tips
Man blir vant til det Også er jeg så sær at jeg ikke er glad i fryst mat hahaha... ingen god kombo Jeg får sette mamma på saken - alt for lilleKjedelig når det er sånn. Lager du mye kan det fryses da, og jeg husker ikke det som vanskelig i det hele tatt. hadde jeg vært mer glad i leverpostei hadde jeg sikkert lagd, men jeg klarer meg helst uten