Leverpostei grøt?

Missi_85

Elsker forumet
Vi gikk visst tom for havregrøt i går, så måtte vrenge hodet mitt litt for å finne ut hva lille skulle få til frokost. (Tanken på å gi middagsglass var ikke tilstede så tidlig på dagen)
Så jeg blanda ut to skjeer leverpostei i vann, slik at det ble leverposteivann og blanda det ut med maisgrøt uten smak..[8D] Lille smattet fornøyd i seg, og jeg følte meg som den flinke og oppfinnsomme mammaen..
Helt til sambo fikk høre det, han synes det hørtest fælt ut[8D]
Hva tror dere, god eller dårlig ide?[8D]

Hehe, må le litt nå[:D] Men var jo en god ide siden hun smattet det fornøyd i seg da[:)] Men hørtes ikke noe godt ut.

ORIGINAL: linko

Hehe, må le litt nå[:D] Men var jo en god ide siden hun smattet det fornøyd i seg da[:)] Men hørtes ikke noe godt ut.

Sign [:)]

Æsj... [8D]

haha... Men kreativ er du hvertfall [:D]

Eg hadde nok blanda med frukt om det hadde vært meg da [8D]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Hørtes ikke noe godt ut nei, men hvis hun var fornøyd så er det vel greit.[:)]

Hehehe, nei det var kanskje ikke så godt?
Spiser ikke leverpostei selv så smakte såvidt på [8D]

ORIGINAL: kasandre

Æsj... [8D]

stakkars lille Sarah spiser alt hun får hun[8D]
Blir frukt neste gang ja tenker jeg [:)]

ORIGINAL: kasandre

Æsj... [8D]

ORIGINAL: linko

hehehe...kreativ mamme[:)]

Helsesøster sa faktisk til meg at jeg kunne blande inn både middag og leverpostei i grøten. Dette var pga lille ikke likte grøt i starten, så var på en måte tilvenning til grøten da.

ORIGINAL: Ophelia

Helsesøster sa faktisk til meg at jeg kunne blande inn både middag og leverpostei i grøten. Dette var pga lille ikke likte grøt i starten, så var på en måte tilvenning til grøten da.

Aha![:)]

Jeg visste at jeg ikke var helt borti natta da jeg gjorde dette[:D]

ORIGINAL: Missi_85

ORIGINAL: Ophelia

Aha![:)]

Jeg visste at jeg ikke var helt borti natta da jeg gjorde dette[:D]

nei, ganske smart du[:D]

Back
Topp