leveringstid???

marihøne84

Blir kjent med forumet
Jeg har så lyst til og ut og kikke på vonger og andre ting til den lille, kjæresten min mener at det er alt for tidlig. Så siden han mener at alle innkjøp skal gjøres etter 1.desember  (ja jeg vet, mitt i julegave shopping og juleglede) så lurer jeg på om det er leveringstid på vogner???

emmaljunga er det hvertfall bestillingstid på, for man bestiller hvilken modell+farge man vil ha, og så lager de den på fabrikken.... men de andre vet jeg ikke noe om. vi kjøpte TFK joggster twist sist, og da hadde de den på en Barnas hus som ikke lå så langt unna, så vi måtte bare dit for å skaffe den.

Det kommer helt an på vognene du ønsker og om evt forhandler har den på lager, evt produsent har den på lager.. 

Vet at simo har tidvis laaang lev tid.. De mest populære, Tfk, Mountain Buggy og Easy noe ofte er på lager men ikke i alle farger... 

Det er det som er tingen da, jeg vet ikke hva jeg ønsker meg, vil gjerne gå i butikken og kikke sammen med kjæresten, sånn at jeg kan velge meg akkurat den vognen med den fargen jeg vil ha. Det var derfor jeg lurt sånn at jeg hadde et argument til og ta med med  han i butikken litt før 1 des og  kanskje få beskjed om at vi er for sent ute til det ønske som er høyest på listen, og må ta til takke med noe annet..... 

Vent noen uker i allefall så får du bestilt deg en 2012 modell.. De kommer inn i butikkene i disse dager.  =O)

Tror ikke jeg ville ha ventet helt til desember. Det kommer sikkert an på modell og butikk, men noen har lang bestillingstid mens andre ikke.
Jeg og min mann fant ut at vi ikke vil ha vogn utgiften når julegavene skal handles inn, så derfor bestilte vi nå. Greit å ha litt penger til julen også :)

Back
Topp