Leveringstid på barnevogner..

Virra

Elsker forumet
Var egentlig bare ute for å kikke litt i dag. Men var 16 ukers leveringstid på den fargen vi ville ha.. Og jeg som trodde jeg var vel tidlig ute!!!

Er dette vanlig, eller har jeg falt for "feil" farge[8|]..

Har sendt mail til ett par utstyrsbutikker i sverige. Håper ikke det er like lang tid der.

Hvilken vogn skal du ha da? Vet at de er lang leveringstid på enkelte vogner fra emmaljunga.

Skal ha Teutonia søskenvogn, og har fått beskjed at det er 3-4 ukers leveringstid. 16 uker hørtes jo uvanlig lenge ut da...??

Med førstemann bestilte jeg emmaljungavogn i slutten av oktober, og fikk den midten av februar[:)]

Har vært inne på emmaljunga sine sider, var noen vogner som var venta i uke 22 og i uke 24. Resten var utsolgt fra fabrikken.

Tok med gubben i går for å prøvetrille en duo edge, den var absolutt godkjent. Men så fikk gubben øye på en mondial i sort kunstskinn og var nyforelska. Er ikke store forskjellen på de 2 vognene, så om han er superfornøyd å, så er jo det bra.

Meeen, noen som har erfaring med den vogna. Jeg fikk ett lite flashback da jeg kom hjem, bar hud mot ett solvarma sort skinnsete. Det er jo dritvarmt..

Vi bestilte City Cross nesten med en gang vi fikk vite vi var gravide for søstera til sambo advarte mot laaang bestillingstid på disse vognene..Det var vel i Januar en gang og vognen vår kom for 2-3 uker siden til lageret der jeg skal ha den stående til Juli [:D]Han sa det var mangen som gikk på en smell og kom til han når de var i 6-7 mnd,da var det ikke alltid de fikk vognen til babyen kom..Kommer helt ann på hvilket merke/farge du vil ha tror jeg [8D]

oi da..er det såpass vente tid asså! er jo emmaljunga vi også skal ha...å jeg har ikke tenkt så langt enda en gang...tenkte at vi har gooood tid!! men kanskje jeg og sambo snart må ta oss en tur å bestille vogn...før det blir for sent[8|]

Hei, alle sammen!

Vi har vært i Sverige i helga, og bestilt barnevogn. Har bestilt EmmaLjunga, og skal hente den i september. Mannen i butikken så at det var den værste tida nå, men at det var lettere etter ferien.

ORIGINAL: Virra

Har vært inne på emmaljunga sine sider, var noen vogner som var venta i uke 22 og i uke 24. Resten var utsolgt fra fabrikken.

Tok med gubben i går for å prøvetrille en duo edge, den var absolutt godkjent. Men så fikk gubben øye på en mondial i sort kunstskinn og var nyforelska. Er ikke store forskjellen på de 2 vognene, så om han er superfornøyd å, så er jo det bra.

Meeen, noen som har erfaring med den vogna. Jeg fikk ett lite flashback da jeg kom hjem, bar hud mot ett solvarma sort skinnsete. Det er jo dritvarmt..

Vi har mondial til eldste - og den er i creme leatherette! Tenkte det var best med lys til sommerbarn.
Denne gangen går jeg for mørkere vogn - hvor varm er sola i oktober og utover da?[8|]
Sportsdelen enest da..Men hva med å ta den i annen farge?[:)]

ORIGINAL: Virra

Var egentlig bare ute for å kikke litt i dag. Men var 16 ukers leveringstid på den fargen vi ville ha.. Og jeg som trodde jeg var vel tidlig ute!!!

Er dette vanlig, eller har jeg falt for "feil" farge[8|]..

Har sendt mail til ett par utstyrsbutikker i sverige. Håper ikke det er like lang tid der.

Syns jo det hørtes lenge ut med 16 uker, men du får den jo til termin, så da spiller det egentlig ikke noen rolle, eller hva?

ORIGINAL: Vinglete Venupi

oi da..er det såpass vente tid asså! er jo emmaljunga vi også skal ha...å jeg har ikke tenkt så langt enda en gang...tenkte at vi har gooood tid!! men kanskje jeg og sambo snart må ta oss en tur å bestille vogn...før det blir for sent[8|]

Vet ikke hvordan det er på babyhuset da,men de virker som de har veldig stor pågang der oppe [8|]Vi bestilte jo vogna i Stavanger da..Men antar det er samme ventetid ca overalt..Men det er vel det samme over alt,stor pågang før sommeren osv [;)]

ORIGINAL: anonaBella
Vi har mondial til eldste - og den er i creme leatherette! Tenkte det var best med lys til sommerbarn.
Denne gangen går jeg for mørkere vogn - hvor varm er sola i oktober og utover da?[8|]
Sportsdelen enest da..Men hva med å ta den i annen farge?[:)]

Går det an, å bestille i hver sin farge?? Det hadde jo gått an. Bagdelen har jo mykt stoff inni, så den er grei. Bare sportsdelen som er skinn hele veien og det innbiller jeg meg kan bli ganske varmt til sommern når den taes i bruk.

Har sendt mail til katties i strømstad i alle fall, har liten mulighet til å bruke en lørdag eller søndag på å dra over grensa nå. Har akkurat kjøpt oss hus og må få gjort klart til fotografering og visning ganske kjapt i leiligheten vi skal selge. Men kan jo være det går an å bestille per telefon eller mail.. Og betale depositumet inn på en konto eller noe. Hvis ikke får gubben være hjemme å vaske og kjøre flyttelass[:D]

ORIGINAL: AogSerSANT

Hei, alle sammen!

Vi har vært i Sverige i helga, og bestilt barnevogn. Har bestilt EmmaLjunga, og skal hente den i september. Mannen i butikken så at det var den værste tida nå, men at det var lettere etter ferien.
[/quote

hvor kjøpte dere hen i sverige ?? kan man ringe/maile å bestille ???

Back
Topp