Leveringstid på barnevogn?

Kjolejenta

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Vi har begynt å se litt på vogner, men må finne en som går inn i bilen min (den er liten). Så må være en vogn som tar liten plass.
Er det noen her som har noen anelse om det er lang leveringstid på vogner? Det er sikkert varierende, men om jeg kjøper/bestiller nå i sommer, kan jeg da regne med å få den i løpet av oktober? Noen med erfaring å dele?

Jeg vet at emmaljunga har leveringstid. Ellers har en del butikker en del inne, men det kommer selvsagt an på hvor kresen du er på farge osv. Jeg ville ha en farge de ikke hadde inne på cybex priam, og ventet på levering av ekstra hjulsett og ventet ca 3uker. I 2012 på emmaljunga ventet jeg ca 8.

Jeg vet at emmaljunga har leveringstid. Ellers har en del butikker en del inne, men det kommer selvsagt an på hvor kresen du er på farge osv. Jeg ville ha en farge de ikke hadde inne på cybex priam, og ventet på levering av ekstra hjulsett og ventet ca 3uker. I 2012 på emmaljunga ventet jeg ca 8.

Takk for svar. Tror utvalget blir såpass begrenset av plasshensyn i bilen at jeg kommer til å legge mer vekt på funksjon og komfort enn farge. Om det er mulig å få i en litt moro farge så er det en bonus. :) Eneste jeg ikke tror jeg ønsker er ei lys vogn.

Hvilken vogn tenker du på?Jobber i barneutstyrs butikk og de fleste leverandørene våre har rask leveringstid på ca 2 uker. Men det kan så klart variere.
Emmaljunga kan ha opptil 8 ukers leveringstid. Nå har også fabrikken tatt sommerferie og produserer ikke mer før i august.

Hvilken vogn tenker du på?Jobber i barneutstyrs butikk og de fleste leverandørene våre har rask leveringstid på ca 2 uker. Men det kan så klart variere.
Emmaljunga kan ha opptil 8 ukers leveringstid. Nå har også fabrikken tatt sommerferie og produserer ikke mer før i august.
Vet du hvor lang leveringstid det er på Mountain buggy? :)

Jeg er på jakt etter ei vogn som tar liten plass når den er slått sammen. Har forløpig merket meg bugaboo buffalo, bugaboo camelon og babyjogger city elite som vogner jeg skal se nærmere på. Vil tro det er vogner fra andre merker som også har samme egenskapene. Jeg bor i by og det blir nok mest trilling på asfalt, men vi liker også å gå tur i skogen så en vogn som tåler å gå noe på grus er fint. :-)

Jeg er på jakt etter ei vogn som tar liten plass når den er slått sammen. Har forløpig merket meg bugaboo buffalo, bugaboo camelon og babyjogger city elite som vogner jeg skal se nærmere på. Vil tro det er vogner fra andre merker som også har samme egenskapene. Jeg bor i by og det blir nok mest trilling på asfalt, men vi liker også å gå tur i skogen så en vogn som tåler å gå noe på grus er fint. :)

Vi skal ha britax smile 2. Den blir ca like liten som bugaboo buffalo. På forbrukertester kommer den godt ut både som by- og turvogn. Den er nett, har svingbarehjul forran som kan låses og den er litt smalere enn emmalj. Noe som gjør den perfekt til de gangene man skal på handletur og å være kafémafia

Jeg er på jakt etter ei vogn som tar liten plass når den er slått sammen. Har forløpig merket meg bugaboo buffalo, bugaboo camelon og babyjogger city elite som vogner jeg skal se nærmere på. Vil tro det er vogner fra andre merker som også har samme egenskapene. Jeg bor i by og det blir nok mest trilling på asfalt, men vi liker også å gå tur i skogen så en vogn som tåler å gå noe på grus er fint. :-)
Nå vet ikke jeg hvor du bor eller hvilke butikker du har i nærheten, men både bugaboo og babyjogger er vogner i allefall vi pleier å ha på lager. Men kan jo være andre farger som må bestilles. Har god erfaring med at de pleier å være ganske raske på leveringstid :)

Spørs helt på hvilen vogn du kjøper og om du bestiller fra butikk eller på nett.
Vi var rundt i butikker å testet og bestilte via nett, da vi fant en rabattert i forhold til butikk :) Sparte 2300 :D brukte ca 4-5 dager så var den bare å hente i post i butikk :D

For øvrig Britax smil 2 vi kjøpte fra babyshop.no, det sendes igjen direkte fra Britax :)

Jobber du på Barnas Hus el Babyshop, Lille Hilde?

Sniker fra desember.

Vi fikk beskjed om at det var 8-12 uker (Emmaljunga) så vi bestilte etter OUL men det viste seg at de hadde den på lager så vi fikk den etter 4 dager.

Back
Topp