Levering i barnehage

Uggabugga

Andre møte med forumet
Nå er det andre uka i barnehagen, alt har gått helt supert!
Men nå HYYYYYYYYYYYLER han når jeg går, og gir seg ikke på et par minutter som jeg tenkte.
Stod utenfor i et kvarter og han bare fortsatte [&o]

Dette går vel over snart? [:-] Jeg trodde egentlig jeg kom til å synes det er helt greit å levere han der, men nå har jeg bare lyst til å hente han! 

Huff føler med deg:( ikke morro når de små gråter ved levering.

Var helt likt her og, begynnelsen gråt han ingenting men brått snudde det:(
Men det går over:)

Det jeg gjorde var og ringe avdelingen etter 30-45 min og høre hvordan det gikk:)
Det hjalp masse for somregel var det helt topp og han koste seg:)
Ikke nøl med å ringe:)

Lykke til:) snart er det over:)

Da snuppa begynte i b.hagen,gikk det greit de 2 første ukene.. Kunne nesten ikke få sagt "Hade" fort nok til meg [:)]
Men SÅ kom tårene..etter 2 uker.. Likevel var jeg hard..sa hade og gikk.. Var veldig mye avogpå med tårer en periode,men SÅ gikk det fint igjen.. Nå jager hun meg hjem når jeg leverer henne,så det går nok over med din også [:)]

sån var Tuva også etter Sofia ble føddt.. Og det gikk over etter en stund..

Jeg fekk de i bhg til å ringe meg eller tekste meg litt senere så jeg fekk høre hvordan det gikk.. Hu brukte å roe seg etter en stund, litt gråting iløp av dagen, men det tror jeg har mye med at tanta jobber i samme bhg..

kan ikke du spør de i bhg om de kan tekste eller ringe deg når han har roet seg, så du vet det går bra?
Hjalp iallefall med meg, da klarte jeg å slappe av og det ble litt lettere å levere hu etter hvert selv om hu gråt litt [:)]

Jeg vil anbefale deg og ikke bli der, bare lever, si hade og si at du kommer om en stund å henter han og så reis... [:)]

har våre dager enda, men hu slutter før jeg har komt meg ut hovuddøra.. hehe
Nå er det "hade!!" så løper hu for å leke med vennene sine... hehe

Ring de eller spør om de kan ringe deg etter feks en halv time! De fleste gjør det altså så mamma hjertet letter en smule!

Det er dessverre helt vanlig at ungene får en sånn reaksjon ei lita stund etter at de har begyn i barnehagen.

Litt som om de tenker "Hæ?? Mener du at jeg skal være her HVER dag?? Det var morsomt en stund, men HVER dag? Jeg tror du er gal, kjerring!"

Heldigvis så går det seg til igjen [:)]

Ikke stå utenfor døra og hør på gråten - det får du bare vondt i hjertet av. Gå, og la barnehagepersonalet ta seg av ham. Hvis han ikke roer seg etter det de regner som rimelig tid, så ringer de deg nok.

Og trøst deg med at de aller fleste av oss på et eller annet tidspunkt har levert ungen i barnehagen, for å  gå og sette oss i bilen og gråte våre modige tårer fordi ungen var lei seg da vi gikk.

Det blir bedre!

ORIGINAL: *Musti*

Da snuppa begynte i b.hagen,gikk det greit de 2 første ukene.. Kunne nesten ikke få sagt "Hade" fort nok til meg [:)]
Men SÅ kom tårene..etter 2 uker.. Likevel var jeg hard..sa hade og gikk.. Var veldig mye avogpå med tårer en periode,men SÅ gikk det fint igjen.. Nå jager hun meg hjem når jeg leverer henne,så det går nok over med din også [:)]

Kan signere denne!!

Back
Topp