Lever du sunnere?

Jeg lever omtrent som før. Litt flinkere til å spise frukt og grønnsaker, men litt mer usunn mat, også.
 
Hahaha, nei!

Altså, jeg spiser til vanlig forholdsvis sunt, så til hovedmåltidene er det ikke noen stor forskjell (bortsett fra at jeg ikke klarer å spise fisk dette svangerskapet, det er innmari irriterende). Men sånn ca halvveis i andre trimester kom godtesuget for fullt, så det blir litt for mange usunne "mellommåltider" i disse dager. I tillegg har jeg lite overskudd til trening, så det blir nok betraktelig mindre fysisk aktivitet også, dessverre. Jeg får ta det igjen med lange trilleturer til våren :p
 
Nei lever akkurat som jeg gjorde før jeg ble gravid. Spiste ganske sunt før også. Dette pga at jeg fikk påvist diabetes typ 2 og jobber med å bli kvitt medesinene og gå ned i vekt.
 
Spiser litt sunnere ja, men spiste nokså sunt før svangerskapet også
 
Spiser nok mer sunt som i at megden er økt og for å spise mer variert. Alltid spist mye grønnsaker og sånt og prøver å spise mer fisk.. Kaffe er bytta ut med te og boblevann.. Men sjokolade er og forblir nok min store svakhet
 
Back
Topp