Lever du sunnere?

Jeg spiser tip vanlig veldig sunt, men i svangerskapet har jeg hatt så utrolig søtsug! Prøver å holde meg til frukt, men jeg spiser mer godteri nå enn vanlig :bag:
 
I wish.... But no.
Har ikke vært spesielt flink til det.
Det har blitt litt sjokolade nesten hver dag dessverre :rolleyes:
 
Ja, begrenser brus og godteri mer enn vanlig.
Syns frukt og grønt er sykt godt som gravid, så blir mye mer av det og.
 
Jeg prøver, men spesielt siden kvalmen forsvant i uke 18 så har matlysten tatt seg veldig opp- og med den også sug etter alt som er godt. :rolleyes:
 
Føler jeg har blitt mye sunnere, i fht at jeg begrenser inntak av iste + brus, også er jeg mer opptatt av at vi må prøve å få med grønnsaker til maten, noe vi ikke var så flinke på før. Også er det de vitaminene jeg tar nå i tillegg da. Er ikke så flink til å begrense meg på sjokoladen da :hilarious:
 
Føler jeg har blitt mye sunnere, i fht at jeg begrenser inntak av iste + brus, også er jeg mer opptatt av at vi må prøve å få med grønnsaker til maten, noe vi ikke var så flinke på før. Også er det de vitaminene jeg tar nå i tillegg da. Er ikke så flink til å begrense meg på sjokoladen da :hilarious:
Jeg tenker det er viktigere å spise mer av de sunne tingene heller enn mindre av de usunne;)
 
Jeg har veldig søtsug, så det ærlige svaret er vel nei. Prøver dog å spise hyppige, sunne måltid og mye frukt som mellommåltid, men sjokolade og iskaffe er store svakheter denne gangen.
 
Nei jeg spiser vel ikke sunnere, men var normalt veldig sunn før jeg ble gravid så blir vel mer gir etter for hva jeg vil ha og orker å lage. Men passer også litt på fordi jeg ikke vil ha sv.diabetes igjen. Men får i meg normal sunn mat og vitaminer så litt godis i tillegg blir det;)
 
Back
Topp