Lever dere?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg synes det er så stille her inne for tiden! Hvordan går det med dere? Noen flere som føler at magen holder på å sprekke, har følelsen av at man går med en vannmelon mellom bena, eller lurer på om det faktisk går ann å sove på toalettet etter man uendelig ganger iløpet av natta har løftet magen og kroppen ut av senga og inn på badet? Hva med følelsen av å kaste opp når man legger seg ned, et ikke eksiterende sexliv og hemorider? Oh yeah, the excitement never stops! :) Vi gleder oss utrolig til å møte gullgutten vår!

Hehe, er som å høre meg selv! Sexstopp grunnet at vi ønsker for hennes del at hun kommer i 2012, og når jeg føler meg så klar for å ploppe så avstår vi sex fram til nyttårasften, hehe emoticon Så gjett om vi gleder oss te Lørdan emoticon  Hihi...

Men ja jentene er meget stille her inne for tiden

Å jadda. kvalmen og toalett turer, våkent i dag kl åtte på morran av min datter som første gang på mange år sov til åtte, at jeg først da måtte på do. En fantastisk natt rett og slett. 
Vi har ikke helt sex stopp her, tror ikke på slike kjerringråd :) 
Formen er faktisk mye bedre nå etter at jeg begynnte å gå. ( hadde en fortvilt periode for noen uker siden at jeg bare ville ha ut babyen) Det resulterte i at jeg begynnte å gå og gå og gå... Nå er jeg i god form og, ikke så sliten på kvelden :) Maserier når jeg legger meg på kvelden da, men elles så er jeg i topp shape

joa, lever vel, men formen er ikke heeeeeelt der om dagen.. Minimalt med ordentlig søvn, tar lett til tårene, bekken som hærjer og sjenerelt sliten... Trur mitt første svangerskap var litt for enkelt så jeg får igjen så det holder nå....Men nå er det bare 4 uker igjen til termin så får bare holde ut litt til...

Kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen ja! Blir vel litt stille når alle bare venter kanskje.. Glad det er jul så tida går fort. Har bare 8 dager igjen til termin så jeg kjenner nok litt ekstra etter, men håper hun holder seg der inne til 2012. Halsbrannen har begynt å sette inn i det jeg legger meg ned, så nå sitter jeg heller i godstolen og knasker lovehearts til jeg blir kjempetrøtt. Er jo flere vondter og plager nå på slutten, men har alt i alt hatt et veldig greit svangerskap og jeg gleder meg helt vanvittig til å bli mamma, så jeg fokuserer minst mulig på det. 

Lever , men bare så vidt
 Det er som om all luften har gått ut av meg, som på en luftmadrass. Er bare sliten og i skikkelig dårlig humør for tiden. Orker ingenting og ønsker helts å bare sove ( noe jeg ikke får til ). Det eneste plusset må være at jeg begynner å bli motivert for fødsel, noe jeg IKKE har vært, for å si det mildt....

Heldigvis så får storesøster meg i godt humør, bare jeg ser henne , så det er hvertfall bra.
Men humørsvingningene min er fæle og går utover samboer, stakkars han!!!

Jeg har tenkt det samme, men gått ut ifra at de fleste er opptatt med familie og juletradisjoner.

Her er ting FANTASTISK for tiden, etter at jeg fant ut at jeg hadde tendenser til svangerskapsforgiftning har jeg ikke gjort NOEN ting. Annet enn å lese, spise god mat og slappe av. Var hos legen igjen i går og blodtrykket er gått noe ned, vekten har gått ned med 5 kg og frøet der inne er det MASSE liv i.
Halsbrannen er meget tilstede, men jeg drikker gaviscone og koser meg. Nattesøvnen har plutselig blitt bedre av en eller annen merkelig grunn. Og for første gang siden slutten av Mai klarer jeg å sove igjennom en hel natt uten å måtte løpe på do.

UTROLIG hvor mye lettere alt blir når man får sove skikkelig natten igjennom.
Lørdag nærmer seg med stormskritt, og snart er vi i 2012 - Og DA er jeg klar for å bli mamma..

God jul alle sammen, og et riktig godt nytt år. Tenk, at i 2012 er vi alle sammen mamma! :D

He he, kjenner meg igjen i alt, bortsett fra sexstoppen da... Bebisen kommer nok når den skal uansett. Men føler jeg må knipe innimellom, har hodet langt nede i bekkenet...

Jeg lever i alle høgste grad - hehe :-)

Har ferie akkurat nå og det er veldig deilig å kunne slappe av når jeg trenger det. Jeg har 4 uker til termin, jeg skal jobbe litt neste uke sen er det permisjon! Jeg har fått lov å ta hjemmekontor hele uken, så det blir nesten som å være fri :-)

Jeg er oppe omtrent 4-5 ganger om natta for å tisse, er veldig slitsomt og ikke helt enkelt og komme seg opp - hehe. Ellers har jeg det egentlig veldig fint, men jeg føler jo på kroppen at jeg er i sluttfasen - jeg får ofte vondt i ryggen (oppe ved skulderbladene) bl.a. 

Jeg trodde at jeg skulle shoppe i dag så jeg reiste helt opp til Storo storsenter for å se på stellevesker på Babyshop (jeg bor på Nesodden) og så var der såååå lite utvalg, var kun noen få OiOis der. Jeg ble så "irritert" at jeg ikke kjøpte noe, så nå har jeg shoppet på nettet isteden og håper at jeg blir fornøyd :-)

Dagens innkjøp:
- stelleveske: Allerhand messenger bag i sjokoladebrunt for 599,- (inkl frakt)
http://www.allerhand.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=116&option=com_virtuemart&Itemid=75

- 2x sengesett (70x80, vi har ikke større dyna til å begynne med, har dere?) for 75,- st
http://www.kopbarnvagn.se/no/artiklar/baddset-filtar/baddset-vagn_vagga/paslakanset-vagn_vagga-folklore-bla.html

- bæresjal: Boba wrap/ 475,- 
http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=545_614

- drykid ammemadrasse, kjøpt på finn for 350,- (koster vel en 700-850 i butikk)

Nå gjenstår det å kjøpe noen ull ammeinnlegg og ammebh, ellers har jeg nok det vi virkelig må ha :)

Kjenner at jeg lever ja :P
Veldig sliten og lei om dagen.. Føler meg feit, stygg og elendig :(

Er kjemperastløs.. Enda jeg vet at det sikkert er en stund til, men det føles som at jeg absolutt ikke vil gjøre noe annet enn å kjenne etter, vente og glo på veggen... hehe.

Takk for gode svar jenter! Godt det ikke er så lenge igjen for noen av oss! Virker som at vi er ganske samstemte på at vi mildt dagt er litt lei! Hehe.. Hjelper utrolig for meg hvertfall å få ut litt frustrasjon og høre at jeg ikke er alene om disse hverdagsplagene i graviditeten! Vet noen av dere forresten hvor lenge etter fødsel man kan begynne å trene igjen (typisk på treningsstudio) og når man kan ha sex igjen? Hva med prevansjonsmidler, når begynner man på det igjen? (vurderer spiral og ikke p-piller ifh. til amming) Gleder meg veldig til å få kroppen min tilbake og nurket i armene <3 masse masse lykke til jenter!>

gutt2012 skrev:
Takk for gode svar jenter! Godt det ikke er så lenge igjen for noen av oss! Virker som at vi er ganske samstemte på at vi mildt dagt er litt lei! Hehe.. Hjelper utrolig for meg hvertfall å få ut litt frustrasjon og høre at jeg ikke er alene om disse hverdagsplagene i graviditeten! Vet noen av dere forresten hvor lenge etter fødsel man kan begynne å trene igjen (typisk på treningsstudio) og når man kan ha sex igjen? Hva med prevansjonsmidler, når begynner man på det igjen? (vurderer spiral og ikke p-piller ifh. til amming) Gleder meg veldig til å få kroppen min tilbake og nurket i armene <3 masse masse lykke til jenter!>

Er det ikke ca 6 uker på både trening og sex tro? Prevansjon er det nok lurt å begynne med med en gang, bare sånn i tilfelle. Tror det er vanlig å sette inn spiral på 6-ukers kontrollen. Det er vel da man liksom blir "friskmeldt" så man kan trene og sånn.

Back
Topp