Lever dere som normalt under ivf?

Abcdefg000

♡2014♡2023♡
Junibollene 2023
Lever dere som normalt frem til uttaket og etter innsett? Prøver dere å ta det med ekstra ro? Hører gjerne på erfaringene deres. :)

Ser jeg har en ganske hektisk periode på jobb frem til 9. Juni (uttak 13. Juni - da tar jeg tidlig sommerferie), håper det ikke påvirker negativt...
 
Vi levde som normalt. Litt mindre sosial enn ellers, men det lå mest i at de rundt oss ikke visste noe. Gikk endel fjellturer i nærområdet mellom forsøkene og prøvde holde litt sunn livsstil pga vekt.
 
Har stort sett levd som normalt i forkant av uttak, har noen ganger vært «flinkere» enn andre ganger å holde meg sunn og i aktivitet.. uten noen nevneverdige fordeler av det. De to gangene jeg har blitt gravid, har det stort sett vært en helt normal hverdag. Har selvsagt levd som gravid etter alle innsett, men det er jo naturlig.
 
Levd som normalt, sett vekk fra evt sykemelding pga bivirkninger. Et par ganger vært veldig dårlig også. Men ellers spist og gjort som normalt.
 
Etter innsett har jeg fått beskjed om å leve som gravid, altså 0 alkohol, lite koffein og spiser det som er bra for gravide
 
Back
Topp