Level 3 på 30 days shred

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
ja da er jeg på dag 21 med trening og er i gang med Level 3. Mye hardere ja.
Resultater så langt :
Dag 1 Vekt 74,6 kg
Dag 2 Mage 92 cm Rompe 102 cm

Dag 21 : Vekt 72,5 kg, Mage 85 cm og rompe 98 cm

SÅ  jeg har gått ned 2,1 kg, 7 cm på magen og 4 cm på rompa, syns jeg har vært flink jeg[:D][:D]

Flink, uten tvil!!! [:D]
Er effektivt det der. Vurderer litt å teste det selv (om viljestyrken min samarbeider)

Men hva gjør man når programmet er ferdig..? [:-]

Den skal jeg begynne med snart så det hjalp skikkelig på å se at du hadde fått så bra resultater :)

ORIGINAL: Escuro

Flink, uten tvil!!! [:D]
Er effektivt det der. Vurderer litt å teste det selv (om viljestyrken min samarbeider)

Men hva gjør man når programmet er ferdig..? [:-]

tenkte fortsette med trening 3 dg i uka på level 3 og rockeringen og holde meg unna godis. kun lov lørdag

ORIGINAL: t0mmelise

Den skal jeg begynne med snart så det hjalp skikkelig på å se at du hadde fått så bra resultater :)

jeg har ikke gått ned mer enn 2 kg,men trener jo og da veier jo muskler litt ogå,men magen har skrumpa godt inn

Så flink!! [:D]
Tenkte jeg skulle begynne med dette jeg også. Må bare få somla meg til å bestille DVD`n :p

ORIGINAL: t0mmelise

Jeg hadde min første økt på level 1 i dag.... Det er de lengste 20 minuttene jeg har vært borti!!!![8D][:D]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Jeg hadde min første økt på level 1 i dag.... Det er de lengste 20 minuttene jeg har vært borti!!!![8D][:D]

Forresten! Du har jo vært kjempe flink! [:)]

Glemte å kommentere det tråden egentlig var om[8D][:D]

Back
Topp