level 2 på 30 day shred

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
fy flate det var endel tyngre ja. begynte på den i dag. har nå trent i 11 dager, gått inn noen cm mage og rompe og 1 kg ned

flinkingen

Hvor mange levels er det?

Jeg får ikke shredda noe i påska.... [:(] Har driiiitdårlig samvittighet! Får ta det igjen til gangs.... SKulle vel begynt på level 2 for noen dager siden, men er bare halvveis på 1... [&o]

ORIGINAL: Trone

Jeg fikk den i posten i går. Grugleder meg til å begynne på den, he he!!

i går? er postmannen ute på skjærtorsdag?

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

Hihihi!! Forsåvidt så har jeg ikke skrevet feil, he he!! Jeg hentet den i postkassen på torsdag, men den har jo kommet på onsdagen, he he he!!!

Flink du er da. Her holder jeg meg foreløpig til turgåing, så skal jeg snart begynne med PT igjen når medlemsskapet ufryser seg.

Dette har jeg gått glipp av! Hva er det snakk om? Nysgjerrig!
Noe treningsfilm greier eller?

ORIGINAL: MalinogLillebror

Dette har jeg gått glipp av! Hva er det snakk om? Nysgjerrig!
Noe treningsfilm greier eller?

30 days shred er en treningsvideo med Jillian fra slankekrigen.. Man skal trene 30 dager sammenhengende. Det er 3 level og man skal trene 10 dager på hvert level.... Er ca 27 min trening... Er kondisjon og styrke.

Å[:)] Takk! Høres spennende ut!

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

Hihihi!! Forsåvidt så har jeg ikke skrevet feil, he he!! Jeg hentet den i postkassen på torsdag, men den har jo kommet på onsdagen, he he he!!!
hehe langt til postkassa du å ja

Du er god! Her starter vi etter påske.....er det sånn at alle tre levlene er på samme filmen?

Jeg kjøpte min på play.com

Dama som lager filmen fortjener den lille hundrelappen filmen koster ;-) Hihi ;-)

Jeg har gjort en dag jeg.. Haha, så får vel begynne på nytt igjen imorgen tror jeg.. Var ganske gøy, men jeg er såååå lat :p

Back
Topp