leve vanlig??

snappi

Elsker forumet
til mine kjære "medsøstre" som også venter og venter.. jeg lurer på om dere gjør alt dere orker, og lever helt vanlig eller begrenser dere dere tilfelle fødselen skulle starte?? Drar dere rundt omkring og shopper, på besøk o.l. eller er dere mest hjemme??

Jeg lever normalt må jeg si.. Går og shopper og går på besøk og slikt, men det er litt begrenset for hva jeg orker da..

Er stor og blir derfor fort sliten, tror også jeg er sliten mentalt også siden jeg er gått over termindato. Hadde termin 23.mai og har fått overtidsvurdering på kvinneklinikken 2 juni, så jeg har på en måte "gitt opp" på at fødselen skal starte naturlig... [:(]

Men tenker endel på om vannet kommer til å gå i butikken eller mens jeg kjører bil.. Men man kan jo ikke la dette hindre oss i å leve vanlig helt frem til fødselen, vi vet jo aldri nøyaktig når dette skjer uansett...

Eg sove for det meste[:D] Er så sliten, huset skulle absolutt hatt en rundgang med såpe og vann, men er så sliten. Heldigvis har mor mi sagt hu skal ta huset når jeg er på sykehuset, så jeg holder det kun ryddig. Håper jeg får overskuddet tilbake etter fødselen....

Back
Topp