Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor i Skogn men skal føde på st. Olavs i Trondheim. Har hørt fra mangen at de ikke var helt fornøyd på Levanger sykehus. Du kan jo alltids søke om å føde på et annet sykehus. Jeg er veldig fornøyd med st.Olavs . Fødte der sist og jeg ble behandlet veldig bra.MisAngelitos skrev:
Flere som skal føde der? Eller har født der tidligere? Hva synes dere om sykehuset og opphålde?2010guttog2013baby skrev:
Føde der selv første gang, har så og si ingen posetive tanker om og føde der en gang til :/
Jeg har født på Levanger..lysengeln skrev:
Jeg husker bare positivt da :)
Jeg "bodde" på sykehuset i 2 mnd, siden jenta kom i uke 32, så jeg rakk å bli godt kjent med de fleste der, og stortrivdes :) Men er jo 9 år siden nå da :s
På selve føden la jeg ikke merke til så mye, for jeg var bare innom der i 15 min, så var jeg nede på prematuravd. Men husker Jordmoren godt, og hun var kjempe kos :)
Men vi er jo forskjellige, og da blir gjerne opplevelsen og erfaringene forskjellig og ;)
Jeg fødte på levanger i 2010, og har kun positive ting å si:) Bare koslige folk, både under fødsel og tiden etterpå. Men søsteren min følte at flere av pleierne var gretne.kjessinj skrev:
Satser på et flott opphold denne gangen også;)
Jeg fødte på levanger i 2010, og har kun positive ting å si:) Bare koslige folk, både under fødsel og tiden etterpå. Men søsteren min følte at flere av pleierne var gretne.kjessinj skrev:
Satser på et flott opphold denne gangen også;)
Jeg har født 3 barn på Levanger og skal føde der denne gangen også. Jeg har gode erfaringer og følte meg godt ivaretatt. Ikke alle er like flinke og medmenneskelige, men det tror jeg en møter stort sett uansett hvor man føder jeg... Tror ikke Levanger er verre enn andre fødeavdelinger.sommerfuglimagen skrev: