Levanger sykehus.

*IdaMor*

Elsker forumet
Flere som skal føde der? Eller har født der tidligere? Hva synes dere om sykehuset og opphålde?
Føde der selv første gang, har så og si ingen posetive tanker om og føde der en gang til :/

Bor i Skogn men skal føde på st. Olavs i Trondheim. Har hørt fra mangen at de ikke var helt fornøyd på Levanger sykehus. Du kan jo alltids søke om å føde på et annet sykehus. Jeg er veldig fornøyd med st.Olavs . Fødte der sist og jeg ble behandlet veldig bra.

MisAngelitos skrev:
Bor i Skogn men skal føde på st. Olavs i Trondheim. Har hørt fra mangen at de ikke var helt fornøyd på Levanger sykehus. Du kan jo alltids søke om å føde på et annet sykehus. Jeg er veldig fornøyd med st.Olavs . Fødte der sist og jeg ble behandlet veldig bra.

Jo har vurdert det. Men det tar oss litt over en time å kjøre fra oss og til levanger... å derme litt over to timer til stOlavs :/ det er lenge i bil med rier det :P

2010guttog2013baby skrev:
Flere som skal føde der? Eller har født der tidligere? Hva synes dere om sykehuset og opphålde?
Føde der selv første gang, har så og si ingen posetive tanker om og føde der en gang til :/

Jeg skal føde på Levanger. Er det noen grunn til at du ikke har positive tanker om å føde der? Har hørt litt av hvert jeg også :/ Kjenner jeg får litt noia av å tenke på det...

Jeg hadde jo et langt opphåld der, siden fødselen tok hele 37 timer.... Jeg hadde hele 6 forskellige jormødre gjennom opphålde mitt. Hvor 4 av dem behandlet meg med forståelse og respekt! Hun jordmoren jeg ble sittende med under fødsel, sa aldri ett eneste ord til meg, og ikke presanterte hun seg en gang. Tvert gutten var ute vasket hun hendene og gikk ut av rommet. Det var det siste vi så til hun.... En annen jordmor ble sent inn for og sy meg sammen. Ting ble ikke så mye bedre på barsel, der vi ble møtt av den sureste sykepleieren jeg noensinne har møtt! Jeg var jo førstegangs fødene så alt var jo nytt for meg, jeg viste ikke hva som var normalt og ikke, får det er jo ingen som informerer om hvordan ting blir etter fødselen. Men det var ikke å få noen info ut av de som jobbet der nei!
Nå skal det sies at jeg ble møtt av noen kjempe sille menesker der også! Og jeg håper jo at de jeg møtte bare hadde en dårlig dag. Å at ting blir bedre denne gangen.

Vil ikke skremme noen. Men er det noe jeg vet, denne gangen er at jeg skal si ifra, når noe ikke er som jeg vil ha det. Det er jo tross alt min fødsel!

Jeg har født på Levanger..
Jeg husker bare positivt da :)

Jeg "bodde" på sykehuset i 2 mnd, siden jenta kom i uke 32, så jeg rakk å bli godt kjent med de fleste der, og stortrivdes :) Men er jo 9 år siden nå da :s
På selve føden la jeg ikke merke til så mye, for jeg var bare innom der i 15 min, så var jeg nede på prematuravd. Men husker Jordmoren godt, og hun var kjempe kos :)
Men vi er jo forskjellige, og da blir gjerne opplevelsen og erfaringene forskjellig og ;)

lysengeln skrev:
Jeg har født på Levanger..
Jeg husker bare positivt da :)

Jeg "bodde" på sykehuset i 2 mnd, siden jenta kom i uke 32, så jeg rakk å bli godt kjent med de fleste der, og stortrivdes :) Men er jo 9 år siden nå da :s
På selve føden la jeg ikke merke til så mye, for jeg var bare innom der i 15 min, så var jeg nede på prematuravd. Men husker Jordmoren godt, og hun var kjempe kos :)
Men vi er jo forskjellige, og da blir gjerne opplevelsen og erfaringene forskjellig og ;)

Så bra at du hadde et posetivt inntrykk :) selv om omstendighetene høres ut som var litt dramatisk.

Det er jo som regel de negative opplevelsene man hører noe om.
Jeg vil gjerne høre de posetie også :D

Jeg fødte på levanger i 2010, og har kun positive ting å si:) Bare koslige folk, både under fødsel og tiden etterpå. Men søsteren min følte at flere av pleierne var gretne.

Satser på et flott opphold denne gangen også;)

kjessinj skrev:
Jeg fødte på levanger i 2010, og har kun positive ting å si:) Bare koslige folk, både under fødsel og tiden etterpå. Men søsteren min følte at flere av pleierne var gretne.

Jeg tror det varierer veldig om hvem man møter på, og om de har en god dag :P
Men ja satser på en mye bedre opplevelse denne gangen :)

kjessinj skrev:

Jeg tror det varierer veldig om hvem man møter på, og om de har en god dag :P
Men ja satser på en mye bedre opplevelse denne gangen :)

Jeg har født 3 barn på Levanger og skal føde der denne gangen også. Jeg har gode erfaringer og følte meg godt ivaretatt. Ikke alle er like flinke og medmenneskelige, men det tror jeg en møter stort sett uansett hvor man føder jeg... Tror ikke Levanger er verre enn andre fødeavdelinger.

sommerfuglimagen skrev:
Jeg har født 3 barn på Levanger og skal føde der denne gangen også. Jeg har gode erfaringer og følte meg godt ivaretatt. Ikke alle er like flinke og medmenneskelige, men det tror jeg en møter stort sett uansett hvor man føder jeg... Tror ikke Levanger er verre enn andre fødeavdelinger.

Så bra at du har en(3) gode erfaringer derfra ;) Håper på å få det denne gangen jeg også :)
Tror nåkk du har rett, man kan vel være uheldig og treffe på litt av hvert uansett sykehus :P

Back
Topp