Tullene og meg
Elsker forumet
Dere som bor/er kjent i Levanger,hvilke barnehager ligger forholdsvis nært høgskolen?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: NogM
Sinot sin barnehage[:)]
ORIGINAL: NogM
ORIGINAL: Tullene og meg
Huff,jeg syns det så trist ut[X(] Er sikkert ikke det da,men uteområde og sånn frista ikke veldig.. Syns Ruffen så fin ut(??)[8D] Hvor ligger den? Eller Momarka?
Røstad barnehage ligger på selve campusen, og har faktisk et ganske nydelig uteområde[:)] Ruffen vet jeg ikke hvor er, men Momarka vil jeg ikke anbefale om du ikke har planer om å bo oppi der.
Vet ikke hvor godt kjent du er på Levanger jeg? Vet du hvor du kjører inn til Levanger? Magneten kjøpesenter?
ORIGINAL: LallePalle
Anbefaler å bo i Momarka altså [8D] Men sånn helt ærlig, så er det kjempefint, rolig, masse unger og nært alt, uten å være midt i byen [:D]
Her er et kart hvor det står hvor barnehagene er http://levanger.kommune.no/Om-Levanger/Kart/Barnehagekart-sentrum/
ORIGINAL: Calypso
Jeg anbefaler også å bo i Momarka/Høgberget, selvom det er på andre siden av byen for høgskolen. Har jobba litt i Momarka bhg[:)]
Ruffen bhg ligger rett bak videregående, vært innom der et par ganger.
Jeg anbefaler også å bo i Momarka/Høgberget, selvom det er på andre siden av byen for høgskolen. Har jobba litt i Momarka bhg[:)]
Hvor lang tid ca med bil derifra til sentrum/skolen?
ORIGINAL: Skrållan
5,8 km, ca 12 minutter, fra Høgberget.
ORIGINAL: LallePalle
Jeg brukte i allefall 5 minutter ned til sykehuset, men det var inkl. å gå inn til legevakten [8D]
Jeg blir like imponert hver gang det går så fort å komme et sted (bodde 40 min unna før) [:D]
Ei venninne bor oppom oppom oss, hun går på HiNT, og har ikke bil.