Levanger *bhg*

Tullene og meg

Elsker forumet
Dere som bor/er kjent i Levanger,hvilke barnehager ligger forholdsvis nært høgskolen?[:)]

ORIGINAL: NogM

Sinot sin barnehage[:)]

Flere? Trenger ikke være sånn vegg-i-vegg liksom,bare at det ikke er mer enn ca 10 min kjøring fra skolen..

Huff,jeg syns det så trist ut[X(] Er sikkert ikke det da,men uteområde og sånn frista ikke veldig.. Syns Ruffen så fin ut(??)[8D]  Hvor ligger den? Eller Momarka?

ORIGINAL: NogM

ORIGINAL: Tullene og meg

Huff,jeg syns det så trist ut[X(] Er sikkert ikke det da,men uteområde og sånn frista ikke veldig.. Syns Ruffen så fin ut(??)[8D]  Hvor ligger den? Eller Momarka?

Røstad barnehage ligger på selve campusen, og har faktisk et ganske nydelig uteområde[:)] Ruffen vet jeg ikke hvor er, men Momarka vil jeg ikke anbefale om du ikke har planer om å bo oppi der.
Vet ikke hvor godt kjent du er på Levanger jeg? Vet du hvor du kjører inn til Levanger? Magneten kjøpesenter?

Okei,sikkert bare et dårlig bilde som ligger på nett[:)] Hadde litt inntrykk av at Momarka var et stykke unna ja,tviler på at vi skal bo der oppe.. Er ikke veldig kjent,sånn ca ikke kjent i det hele tatt,hehe[:D] Vet hvor man kjører inn og Magneten ja.. Og hovedgata som går gjennom byen.. Ellers,nada!

ORIGINAL: LallePalle

Anbefaler å bo i Momarka altså [8D] Men sånn helt ærlig, så er det kjempefint, rolig, masse unger og nært alt, uten å være midt i byen [:D]

Her er et kart hvor det står hvor barnehagene er  http://levanger.kommune.no/Om-Levanger/Kart/Barnehagekart-sentrum/

Bor du der?[8D] Helt sikket fint der,men må bo litt nærme skolen[:)] takk for link!

Jeg anbefaler også å bo i Momarka/Høgberget, selvom det er på andre siden av byen for høgskolen. Har jobba litt i Momarka bhg[:)]
Ruffen bhg ligger rett bak videregående, vært innom der et par ganger.

Ruffen ligger nede ved moloen, ved videregående.

Ellers har du Casa Musica og Abra Cadabra, de ligger ikke så langt unna høgskoleområdet. Supre bhg begge to!

ORIGINAL: Calypso

Jeg anbefaler også å bo i Momarka/Høgberget, selvom det er på andre siden av byen for høgskolen. Har jobba litt i Momarka bhg[:)]

Hvor lang tid ca med bil derifra til sentrum/skolen?

Fra Momarka og ned til sentrum tar det vel kanskje 5min..? Kan vel regne 10min til høgskolen kanskje..
Usikker jeg, for jeg kjører ikke bil[8D]

5,8 km, ca 12 minutter, fra Høgberget.

ORIGINAL: Skrållan

5,8 km, ca 12 minutter, fra Høgberget.

Okei! Greit å vite i tilfelle[:)] Takk

ORIGINAL: LallePalle

Jeg brukte i allefall 5 minutter ned til sykehuset, men det var inkl. å gå inn til legevakten [8D]

Jeg blir like imponert hver gang det går så fort å komme et sted (bodde 40 min unna før) [:D]

Ei venninne bor oppom oppom oss, hun går på HiNT, og har ikke bil.

Høres bra ut[:D]

Back
Topp