Lettys dagbok -et lite mirakel i januar!

Letty

Blir kjent med forumet
Jeg er så spent, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente til å morgen med å ta en ny test...
Mannen sier jeg må ta det med ro, slappe av, ikke tenke så mye på det (vi har begge to veldig lyst på barn nå, men han er litt roligere enn meg...). Ja, det er jo kjempelett. Ønsker meg dette så inderlig...

Fredag, lørdag og i dag har jeg merket at jeg har ømme bryster. Har aldri vært plaget av dette, ikke engang under TR. Så dette var nytt og rart for meg. Plutselig gikk det opp for meg at det kunne kanskje være et SYMPTOM...
En annen ting er at jeg aldri har uren hud, det har jeg hatt i ei uke nå.
IKM i går, gårsdagen kom og gikk...
Tok en test i dag morges, streken var lyyyyyyyyyyyyys. Kan nesten ikke vente med å ta en til. Jeg burde vel vente til litt lenger uti uka, enn bare til i morgen, men hvor lett er det da? Ikke veldig...

Send positive babytanker... [:)]
 
ORIGINAL: Marelia

Sender masse positive babytanker, for det er STOOOR sjanse for at den neste testen din blir klart positiv![:)] Når skal du teste igjen da?

 
Takk for babytanker!!
Det blir vel å teste i morgen... ...tirsdag, onsdag... torsdag... fredag...
 
ORIGINAL: Marelia

Hehe, tålmodigheten selv du også?[:D]

 
Hehe, ja veeeldig tålmodig... Til vanlig så er jeg faktisk det, men det går jo ikke å være rolig når man så gjerne vil vite... [:)]
 
ORIGINAL: lille70

Lykke til med testingen, skal krysse fingrene for at den blir POSITIV[:)]
 
Takk, så koselig!!
Har ikke klart å tenke på noe annet hele dagen... Noe som egentlig er litt kjipt, for skuffelsen blir så stor...
 
Ingen tr til å nå i dag...
MEN ingen strek på testen til morgenen i dag...
 
Det var synd at testen ikke ble positiv [&:]
 
Men ingen TR= fortsatt håp! Jeg krysser fingrene for deg 
 
Takk, kryss alt du makter og har... [:)] 
 
Ja nå er jeg endelig hjemme fra jobb. Det ble en hard dag. TR kom da jeg var på jobb, og jeg klarte bare ikke være hyggelig og positiv resten av dagen. Tror jeg satt og stirret på skjermen i evig lang tid uten å gjøre noe... Lei meg nå. Har heldigvis en fantastisk mann som trøster litt...
 
Det var synd. Skjønner godt at du ble sittende å stirre inn i pc-skjermen [&:]
 
Som andre pleier å skrive som trøst; husk at dette er første dag i din siste menstruasjon på laaaaang tid [;)] for neste gang sitter spiren!!
 
Takk for det. Det har vært litt bedre i dag, får bare sette fokus fram mot neste EL... [:)]
 
Takk for det. Fikk en ladning med ELtester i posten i går, så vi får prøve igjen! [;)]
 
Stikker innom for å ønske deg lykke til, jeg!
 
Denne mnd har alt bare vært surr. Har ikke funnet ut av noenting mht el. Har testet med el-tester, men fikk veldig varierende resultat. Kjøpte tester på billigtester.dk, kan kanskje ha noe med det å gjøre. Ene dagen var streken sterk, neste dag lys, så sterk igjen... Slik fortsatte det. Vanskelig å finne ut noe. Nå får jeg bare vente på TR, og starte på ny frisk etter det... [:)]
 
Jeg har aldri prøvd testene fra billigtester, men har skjønt at de kan være vanskelige å tolke. Mitt tips er å bruke Clear Blue sine tester. De kan en ikke mistolke. Er nok noe dyrere enn de andre, men etter mitt syn er det absolutt verd pengene.
 
Lykke til!!
 
Ja, det har jeg også kommet frem til. Ble jo helt frustrert av de testene der...
MEN jeg tror jeg har kommet fram til at jeg har EL nå!! Akkurat NU! Testet i forgårs -svak, i går sterk, veldig sterk!! Og i dag, veldig sterk!! Så nå må mannen bare komme hjem fra jobb!! hahaha
 
Testet positivt i dag morges!! Jeg er så utrolig lykkelig!!
 
Takk!! Dette er så utrolig koselig!!
 
Back
Topp