Lettvine middager?

Sjarmtrollet

Glad i forumet
Noen tips til lettvine middager til meg og sønnen på 6 år,da samboeren har begynt å jobbe igjjen og har ofte 12 timers vakt,så det blir som regel bare meg og sønn på 6 år som spiser ;)

Wok, spagetti og kjøttdeig, kjøttboller og potetmos, fisk og grønnsaker, grøt, fylt rødspette med grønnsaker, pose-supper, tomat(med egg og makaroni), blomkål (med bacon og ekstra blomkål), beta (med spekepølse og flatbrød), lun salat (gullerot, brokkoli, sopp, paprika, tomat, bogskinke og bacon tubeost i mikro i 2,5min, toppet med pinjekjerner og avokado), stekt laks i salat med mango og fullkornspasta med pesto, stekt ris med noe kjøtt, egg, grønnsaker og sweet chili saus. ++ :)

Fiskegrateng lager deg jo selv. Fisk i biter i foliebrett lager seg også selv. Har kjøpt det på kiwi noen ganger. Jentungen her elsker fisk. Men er veldig lettvint med pølser, pizza, nachos osv også. Men er nok ikke så lurt å ha hver dag. Hehe. Mannen min har lagd opp kjøttkaker som vi har i fryseren, det er veldig lettvint en dag vi har det travelt. Ferdig pai. Prøver å komme på ting som vi har spist de få gangene mannen har vært borte.

Pølsegrateng, fiskegrateng, kylling i biter med grønnsaker (brokkoli og gulrot) og ris :)
Jeg bruker å lage store porsjoner som jeg deler opp og fryser, lett å bare ta opp å varme :)

Back
Topp