Lettrørt??

FrKanin2014

Forelsket i forumet
Huff...alltid vært følsom av meg...men nå fortiden er det ille...tar til tårene så lett.... ser på reprisen av hver gang vi møtes..med Alexander Rybak.. tårene triller...å kl 2140 er det vårt lille land..lille vakre engelen ylva er med sammen med sine foreldre...kjenner allerede tårene...

Andre som blir fort rørt?? Mer enn vanlig...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, huff. Orker ikke se "mitt lille land", det holdt med reklamen...!

Hin dagen ble det for sterk kost å se et innslag på nyhetene om noen barnehagebarn på audiens hos kongen (jeg er veldig glad i kongen da :-p)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Veldig lettrørt etter at jeg fikk barn. Jeg er hu mora som griner på Lucia feiring i barnehagen, innskriving på skolen, for første tegningen av et fjes osv ;) Mamma ble veldig lettrørt etter at JEG fikk barn ;) så vi er jo et bra team. Vi kan ikke snakke om dagen jentene ble født eller om bryllupet mitt/vårt uten å gråte :)

Veldig lettrørt etter at jeg fikk barn. Jeg er hu mora som griner på Lucia feiring i barnehagen, innskriving på skolen, for første tegningen av et fjes osv ;) Mamma ble veldig lettrørt etter at JEG fikk barn ;) så vi er jo et bra team. Vi kan ikke snakke om dagen jentene ble født eller om bryllupet mitt/vårt uten å gråte :)

Haha, fikk tårer i øynene bare av å lese dette!

Lettrørt som bare det! Kan tenke meg det blir vanskelig å holde tårene tilbake når vårt lille land begynner etterpå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde ikke sånne hormoner forrige gang, men nå griner jeg litt hver dag :p Noen ganger av helt ubetydelige ting eller av noe kjæresten min sa, som jo jeg tolker dit jeg vil ;) Og noen ganger er det masse gledestårer. Har en sønn på 10 mnd. som gjøre nye og morsomme ting hele tida som jeg blir veldig rørt av om dagen :p
Har ikke vært helt sikker på om jeg vil se Vårt lille land i dag nei. Kommer sikkert til å gråte gjennom hele episoden! Men godt å få det ut og da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, griner av alt... Er det bittelitt trist på en eller annen egentlig teit tv-serie, så triller tårene. Håpløs:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Får en trang til å gråte etter vi har hatt sex, jeg :o Veldig spesielt, og helt uten grunn :P Klarer heldigvis å holde tårene tilbake :P

Sent from my iPad using BV Forum

Sitter og sipper av Masterchef Australia... kremt.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får en trang til å gråte etter vi har hatt sex, jeg :o Veldig spesielt, og helt uten grunn :P Klarer heldigvis å holde tårene tilbake :P

Sent from my iPad using BV Forum

Slek er da innimellom og, forferdeleg frustrerande, sia eg tilvanleg ikkje grin for nåke og uhvertfall ikkje i samme rom som andre:-p kleint!;)

Slek er da innimellom og, forferdeleg frustrerande, sia eg tilvanleg ikkje grin for nåke og uhvertfall ikkje i samme rom som andre:p kleint!;)
Haha. Godt jeg ikke er alene ;) Er ikke så kult, nei. Tror det ville dempet stemningen, haha.

Føler meg såååå kjedelig jeg!! Jeg kunne tenke meg å grine for noe, men er jo akkurat som før... gråt kanskje litt lettere enn vanlig under medaljesermoniene i OL, men ellers bare normalt og kjedelig... :P

Føler meg såååå kjedelig jeg!! Jeg kunne tenke meg å grine for noe, men er jo akkurat som før... gråt kanskje litt lettere enn vanlig under medaljesermoniene i OL, men ellers bare normalt og kjedelig... :P

Du sparer sikkert opp til barseltårene :-p

Jeg er ekstrem om dagen ! Kan grine av ingenting .
Men nå er jeg ekstremt utslitt om dagen også da ...

Gråter mye av ingenting :p

Back
Topp