Lettrørt?

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Jeg er av typen som kan gråte av en film som virkelig treffer meg, men nå gråter jeg av ingenting!! Ser På liv og død på opptak, og så et klipp av hva som skjedde neste gang, det var et barn som gråt, og da var det gjort :p Herregud! Flere som er blitt lettrørte eller?
 
Jeg satt i bilen og kjørte, hørte på en fin sang også plutselig tenkte jeg at faren min holdt tale i bryllupet mitt.. Da begynte jeg å grine! Han lever i beste velgående altså, bare grein fordi jeg er glad i han eller no :p
 
Nei, ikke foreløpig. Men det kommer sikkert. ;) Jeg har dog funnet ut av at lukten av nylagt asfalt får meg til å brekke meg... :p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Lettsint også tydeligvis :p mannen min kom nettopp hjem fra jobb og jeg fortalt at jeg har kjøpt inn hele fruktavdelingen fra butikken.
Han bare hvorfor det? Jeg svarte at det var fordi jeg blir så innmari sulten og vil heller spise frukt enn å ta meg en brødskive hver gang. Ham svarte da " det er bare sånn innblisk sulten du er ikke det på ordentlig"
jeg ble så forbanna!! INNBILSK?? Kjennes ut som jeg sulter ihjel og blir kvalm hvis jeg ikke spiser!! Og DU er liksom ekspert på det å være gravid!!! Argh altså!! Ikke god stemning her nå for å si det sånn :p
 
Lettsint også tydeligvis :p mannen min kom nettopp hjem fra jobb og jeg fortalt at jeg har kjøpt inn hele fruktavdelingen fra butikken.
Han bare hvorfor det? Jeg svarte at det var fordi jeg blir så innmari sulten og vil heller spise frukt enn å ta meg en brødskive hver gang. Ham svarte da " det er bare sånn innblisk sulten du er ikke det på ordentlig"
jeg ble så forbanna!! INNBILSK?? Kjennes ut som jeg sulter ihjel og blir kvalm hvis jeg ikke spiser!! Og DU er liksom ekspert på det å være gravid!!! Argh altså!! Ikke god stemning her nå for å si det sånn :p
Hahaha! Om mannen her bagatelliserer mine symptomer så reagerer jeg på samme måte! Jeg begynte å gråte da og ble skikkelig såra! :p Men kan fint blir fly forbanna også!
 
He he... Ja, det var sånn jeg begynte å mistenke at det kanskje hadde klaffet denne gangen. Tuter av reklamer, sanger, glade barn... Hva som helst :D
 
Forrige gang jeg var gravid holdt jeg på å kjøre på en elgkalv, og jeg stortutet etterpå. Ikke fordi jeg var redd for at jeg kunne skadet meg eller spira, men jeg begynte å tenke på hvor lei seg elgmammaen hadde blitt hvis jeg kjørte på kalven...
Hallo latterlige hormoner :D
 
Forrige gang jeg var gravid holdt jeg på å kjøre på en elgkalv, og jeg stortutet etterpå. Ikke fordi jeg var redd for at jeg kunne skadet meg eller spira, men jeg begynte å tenke på hvor lei seg elgmammaen hadde blitt hvis jeg kjørte på kalven...
Hallo latterlige hormoner :D
Ååh, hahaha så søøøt du er da!
 
Back
Topp