Letthet eller Chi

Emma26

Flørter med forumet
Har noen malt med eller sett en eller begge disse fargene?

Lurer på om de passer til mørkerbrun (bycastlook) sofa...og valnøtt-møbler...

Noen som kanskje har bilder? Eventuelt sammen med en anne farge på en annen vegg...??

Flytter snart, og lurer på å male stuen før vi flytter helt inn..[:)]

har akkurat malt en skrivepult i chi,hadde i utgangspunktet tenkt å ha den fargen på alle soverommene,men den ble liksom alt for hvit,,, så jeg skal male alle soverommene i letthet og heller satse på å ha takene og listverket  chi...

Hmmmm...jeg har jo veldig lyst på veeeldig hvit....men med små barn i huset, blir den vel kanskje fort skitten...

Så mulig jeg skal gå for letthet da...

Tenker å ta samme farge både på tak, karmer, peis og vegger...Og bryte med en eller annen "brunfarge" på den veggen peisen står...

Noen som har brukt annen farge på andre vegger i forhold til letthet eller chi...?

Selgeren mente jeg like godt kunne ha eggehvit på alt...men jeg føler det blir litt sjedelig(?)

Forresten, har noen bilder av fargene? Har så lyst å se fargen på vegg[:D]

Lurer også på hvordan fargen letthet ser ut!!...igne som har bilder??[:D]

Jeg har brukt letthet på veggne på soverommene og chi på vinduene. Det er ikke så veldig forskjell på fargene.
Men chi er litt hvitere

letthet på veggen.

Chi på vindu og letthet på vgggen ikke så bra bilde, kan prøve å ta noen bedre hvis du ønsker det.

ORIGINAL: silje a

Jeg har brukt letthet på veggne på soverommene og chi på vinduene. Det er ikke så veldig forskjell på fargene.
Men chi er litt hvitere

letthet på veggen.

Chi på vindu og letthet på vgggen ikke så bra bilde, kan prøve å ta noen bedre hvis du ønsker det.

Hvor har du kjøpt den saccosekk/sittestolen på øverste bilde? Den var tøøøff![:D]

[:)] har kjøpt den på møbelringen er sacco funny

ORIGINAL: silje a

Men chi er litt hvitere

letthet på veggen.

kan jeg spørre om hvilken farge underlaget hadde før du begynte å male?? vi har valgt ut letthet på veggene (trehvitt, panel flate noe mørknet) og chi på listverk..synes ikke vår ser så hvit ut...men vi har hittil bare hatt på heftgrunn som er blandet i letthet..og håper egentlig at den ikke blir like hvit som på bildet ditt...men det er lite lys i vår kjellerstue så det vil kanskje ikke virke like hvitt heller.?

Det var rosa under, så har vi lagt på glassfiberstrie og malt 2 strøk .
Letthet er veldig hvit med en take grå, har også malt i  kjeller på murvegg.
Kan ta bilde av det hvis du ønsker det?

Hei igjen, nå ha vi overtatt huset og malt stuen[:D]
Jeg kjørte på med "letthet" på både tak, vinduskarmer,lister og vegg...
Har valnøtt-farga møbler og brun skinnsova(bycastlook)...
Er mega mega mega fornøyd med resultatet[:D]

Endelig en kvitfarge som ikke har rosaskjær...eller gulskjær...den er bare kvit, med litt gråskjær i om den sko helle i noen retning...

jeg er superfornøyd[:)]

Er uten nett for tiden, så jeg har ikke mulighet til å legge ut bilder...

Forresen, så har jeg malt en liten vegg i stuen i en brunfarge..kvist heter fargen. Så det er med på å ikke gjøre det helt "sterilt"...var jeg tøff nok, ville jeg valgt turkis vegg...men det får komme en annen gang hehe

Back
Topp